www.asu.pl :: Zobacz temat - Pojedyncze spadki przy wrzucaniu na luz i źle jeździ na nisk
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pojedyncze spadki przy wrzucaniu na luz i źle jeździ na nisk

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
artur1792
*
*


Dołączył: Oct 14, 2013
Posty: 1

PostWysłany: Pon Paź 14, 2013 19:15    Temat postu: Pojedyncze spadki przy wrzucaniu na luz i źle jeździ na nisk Odpowiedz z cytatem

Witam
Posiadam VW Polo Classic 1.4 16V 75kM z 2001r. Mam założoną w nim instalację gazową sekwencje firmy emme gas. Instalacja będzie miała teraz 10 lat i pół roku temu zmieniałem w niej komputer gazowy na nowy stag 4eco co do parownika czy listwy wtryskowej nie wiem kiedy były zmieniane i jaki przebieg auto zrobiło na instalacji, obecnie mam przejechane ok 150 tys.

Mój problem polega na tym że jak kupiłem auto rok temu to chwilę później bardzo źle jeździło na gazie i gasło co chwilę. Okazało się że jest uszkodzony komputer więc zmieniłem go na nowy. Po zmianie komputera znacznie się poprawiło. Teraz samochód na gazie nie gaśnie, nie czuć spadku mocy, spala normalnie bo po mieście ok 8l gazu. Ale mam taki problem który jest cały czas od wymiany tego komputera. Jak np jadę na jakimś biegu i dojeżdżam do świateł to wrzucam na "luz" i wtedy jak auto schodzi na niskie obroty to jest taki pojedynczy spadek (spada np do obrotów ok 500 i i wchodzi na takie obroty jakie powinny być na luzie) ale nigdy nie zdarzyło się żeby auto zgasło, jest tylko ten pojedynczy spadek. Teraz też przy ruszaniu samym sprzęgłem bez gazu auto nie chce zabardzo jechać i szarpie autem, trzeba dodać więcej gazu żeby ruszać a na benzynie samym sprzęgłem się ruszy i nic nie szarpnie. I jest jeszcze taki problem że auto jak było gorąco na dworze i się nagrzał silnik to falowały obroty na luzie a teraz jak jest zimno i są niższe temperatury to już nie falują i jest dobrze, na benzynie nie falowały. Gazownik który zmieniał komputer powiedział żę to nie jest wina instalacji gazowej tylko coś od benzyny ale trochę nie chce mi się w to wierzyć bo na benzynie nic takiego się nie dzieje, tylko na gazie. Sprawdzana była przepustnica i jest dobra. Rok temu zmieniałęm świece i jakoś niedawno przewody wysokiego napięćia.

Może ktoś powiedzieć czy takie objawy mogą powodować zużyty parownik lub listwa wtryskowa?? I czy to możliwe że nie jest to wina gazu tylko czegoś innego? skoro tylko na gazie się tak dzieje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Paź 15, 2013 17:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zuzyty parwonik bedzie ci sie objawial duzymi wahaniami cisnienia przy zmianie obciazenia, zuzyte wtryski oprocz problemow z obrotami nie beda sie niczym wykazywac - zeby w 100okreslic czy to wtryski cza by je dokladnie przebadac, ale jesli gaz ma 10lat to raczej wtryski tez beda wiekowe i nadaja sie do wymiany.

sprawdz tez map sensor od gazu! moze wezyk od podcisnienia do mapa zatkal ci szlam/nagar z kolektora ssacego i komp gazu dostaje nieprawdilowe/opoznione wskazania z mapa.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group