www.asu.pl :: Zobacz temat - gaz do pts 2.3
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gaz do pts 2.3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
marek23
*
*


Dołączył: Nov 20, 2007
Posty: 13

PostWysłany: Pią Paź 02, 2009 14:44    Temat postu: gaz do pts 2.3 Odpowiedz z cytatem

wie ktoś gdzie mogę założyć lpg do pts 2.3
w ok.sandomierza.
nawet używaną
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Paź 04, 2009 8:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie dosc,ze sobie zycie skomplikowales jezdzac z takim silnikiem to jeszcze chcesz gaz do niego zakladac,podziwiam odwagi
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Paź 04, 2009 9:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ten silnik niekoniecznie dziala na benzynie a ty mu jeszcze gaz fundujesz? gratuluje fantazji.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marek23
*
*


Dołączył: Nov 20, 2007
Posty: 13

PostWysłany: Nie Paź 04, 2009 9:53    Temat postu: gaz do pts 2.3 Odpowiedz z cytatem

witam
jak już najstarsi górale na forum tak twierdzą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Paź 04, 2009 10:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba lepiej gaz niz 1,9TDI Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Paź 04, 2009 11:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego marek a kto cie wkręcił w ten silnik?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Paź 04, 2009 11:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolega marek mial smiertelnego wroga widac Confused
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marek23
*
*


Dołączył: Nov 20, 2007
Posty: 13

PostWysłany: Nie Paź 04, 2009 15:23    Temat postu: gaz do pts 2.3 Odpowiedz z cytatem

pierszego kupiłem przez przypadek spodobał mi się
2-gi przyznaje porażka,to co było dobre to silnik
od 2 lat swiadomie mam 3-go 2.3
i odpókać sobie chwalę.
ale nie wywołują dupościsku większość powiela opinie ze słyszenia Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Paź 04, 2009 21:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widac,ze stosujesz sie do zasady "jak dbasz tak masz" ,bo ten silnik wymaga ogromnej troski,mamy wspolnego przyjaciela z Wadowic,ktory tez takim pomyka i zlego slowa nie da sobie powiedziec.Trzymam kciuki za bezawaryjnosc,i za sukces w zagazowaniu.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
jarux
*
*


Dołączył: Mar 03, 2010
Posty: 1
Skąd: Puławy

PostWysłany: Pią Cze 04, 2010 0:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
O co chodzi z silnikiem 2.3, że tak go odradzacie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piotr1979
*
*


Dołączył: Apr 01, 2010
Posty: 139
Skąd: GDAŃSK PONTIAC TRANS SPORT 3.1

PostWysłany: Pią Cze 04, 2010 10:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po prostu jest do d.........py
PS.Taka maszynka i z takim silnikiem nieee porażka
_________________
PONTIAC TRANS SPORT SE 3.1 91r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Cze 04, 2010 14:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zeby sie dokladnie dowiedziec o co chodzi z tym 2,3 to wejdz na jakies forum (np.pontiac polska) i poczytaj opinie, potem zagladnij chocby na allegro i sprawdz ile stoi nieruchomosci za tanie pieniadze wlasnie z takim uszkodzonym silnikiem 2,3...sprawdz tez dostepnosc i ceny czesci do w/w silnika i dopowiedz nasunie sie sama "dlaczego warto/niewarto 2,3"
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
jackone
*
*


Dołączył: Jul 09, 2007
Posty: 61
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto Mar 27, 2012 22:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
zeby sie dokladnie dowiedziec o co chodzi z tym 2,3 to wejdz na jakies forum (np.pontiac polska) i poczytaj opinie, potem zagladnij chocby na allegro i sprawdz ile stoi nieruchomosci za tanie pieniadze wlasnie z takim uszkodzonym silnikiem 2,3...sprawdz tez dostepnosc i ceny czesci do w/w silnika i dopowiedz nasunie sie sama "dlaczego warto/niewarto 2,3"


Odkopuję temat... ja osobiście po zakupie w ciągu pierwszych 6 miesięcy musiałem robić głowicę i rozrząd... było to w 2008 roku. Od tej pory nie narzekam. Największe mrozy i palił na dotyk, spalanie jak na te gabaryty 10,5/14 więc w normie. Teraz mu fundnąłem nowy tłumik Bosala i w końcu umówiłem się z luky-m na "gazowanie" Laughing .
Jedyne co mi się "mniej" podoba w moim to dźwięk silnika... od 6-u garów wzwyż "grają" jak najlepsza grupa rockowa /dla mnie jak Dire Straits/. Razz
_________________
Wszystko płynie a ja już nie tylko na benzynie...
Pontiac Trans Sport 2,3L 16V ASDF (MFI) '93 - (Multi Fuel Injection by luky)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sro Mar 28, 2012 17:53    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Nie przesadzajmy,większośc tych nieruchomości powstaje z oszczędności ich właścicieli.Mój ma prawie cztery stówki przelatane,pali na dotyk,grama oleju nie bieże.Fakt że osiągi łba nie urywają,a jak się rozgrzeje to nie trudno go pomylic z tdi.ale do sprawnej jazdy wystarcza,jakoś nie zdarza mi się zostawac w tyle.A nie ma on lekko bo jeżdżę bardzo często na krótkich odcinkach z pełnym obciążeniem co niestety nie jest zdrowe i odbija się na spalaniu,wcześniej latał non stop po trasach i poza tym że głośno w środku było ok.Ja nie twierdze że te silniki są ok(błędy konstrukcyjne),bo dużo zależy od tego jaką sztukę się trafi(jakośc montażu,materiału i dbałości poprzednich właścicieli)A jak już się go ma to trzeba przestrzegac podstawowych zasad eksploatacji i miec trochę szczęścia a nie będzie źle Wink
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jackone
*
*


Dołączył: Jul 09, 2007
Posty: 61
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie Kwi 08, 2012 20:38    Temat postu: Re: ... Odpowiedz z cytatem

transsport23 napisał:
[...] a jak się rozgrzeje to nie trudno go pomylic z tdi.[...] Wink


w moim po wymianie rozrządu i 40kkm nie słychać jeszcze łańcucha. Może masz już na wykończeniu albo niewłaściwy olej... dlatego klepie jak tdi Laughing
_________________
Wszystko płynie a ja już nie tylko na benzynie...
Pontiac Trans Sport 2,3L 16V ASDF (MFI) '93 - (Multi Fuel Injection by luky)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Pon Kwi 09, 2012 12:01    Temat postu: .... Odpowiedz z cytatem

Olej właściwy 10w40 castrol edge,a klepią zawory
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jackone
*
*


Dołączył: Jul 09, 2007
Posty: 61
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon Kwi 09, 2012 12:26    Temat postu: Re: .... Odpowiedz z cytatem

transsport23 napisał:
Olej właściwy 10w40 castrol edge,a klepią zawory


klepią zawory czy popychacze? Jeżeli zawory to zapłon (nie wiem jak to możliwe) a jeżeli popychacze to zmień olej na jakiś tańszy.
...
Poważnie to nie jest żart. Smile ten olej być może wypłukał Ci silnik i zbyt szybko opuszcza popychacz. Więc dobry minerał może rozwiązać problem.
W moim po zmianie z SHELLa Plus 10W40 na Platinum 10W40 zrobiło się to samo.
Może bardziej doświadczeni coś poradzą. Exclamation
_________________
Wszystko płynie a ja już nie tylko na benzynie...
Pontiac Trans Sport 2,3L 16V ASDF (MFI) '93 - (Multi Fuel Injection by luky)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Pon Kwi 09, 2012 12:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W sumie to nie robi mi to zbytniej różnicy co klepie i nie przeszkadza mi to absolutnie.A oleju zmieniac nie chce bo tego grama nie bierze,pompa chodzi cichutko no i tak jak już w którymś wątku pisałem nie wiążę planów z tym autkiem ono ma proste zadanie musi mi pomagac w zarabianiu,więc żadne większe inwestycje w ten wspaniały motor nie wchodzą w grę
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Kwi 09, 2012 19:42    Temat postu: Re: ... Odpowiedz z cytatem

>Nie przesadzajmy,wiêkszo¶c tych nieruchomo¶ci powstaje z oszczêdno¶ci ich w³a¶cicieli.

no dokladnie! jakbys na czas wszystko wymienial to bys nie mial klopotow - pozostaje tylko kwestia finansowa calego przedsiewziecia i jego oplacalnosc!

>w moim po wymianie rozrządu i 40kkm nie słychać jeszcze łańcucha.

no wlasnie o to mi chodzi - w kazdym normalnym silniku lancuch rozrzadu wymienia sie... razem z silnikiem - chodzi o to ze lancuch mimo swych wad (halas, ciezar, bezwladnosc,cena) ma jedna zasadnicza zalete - jest (a przynajamniej z zalozenia powinien byc) dozywotni ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Kwi 09, 2012 20:12    Temat postu: Re: ... Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
>

no wlasnie o to mi chodzi - w kazdym normalnym silniku lancuch rozrzadu wymienia sie... razem z silnikiem - chodzi o to ze lancuch mimo swych wad (halas, ciezar, bezwladnosc,cena) ma jedna zasadnicza zalete - jest (a przynajamniej z zalozenia powinien byc) dozywotni ;/


Niewiem jak w innych ale w 5.0 zaleca sie wymiane lancucha wraz z zebatkami co 200 tys mil. przy 100 zaleca sie sprawdzenie stopnia rozciagniecia.

W v6 powinno sie sprawdzic stan lancucha po przejechaniu ~70 tys mil
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jackone
*
*


Dołączył: Jul 09, 2007
Posty: 61
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon Kwi 09, 2012 21:29    Temat postu: Re: ... Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
>Nie przesadzajmy,wiêkszo¶c tych nieruchomo¶ci powstaje z oszczêdno¶ci ich w³a¶cicieli.

no dokladnie! jakbys na czas wszystko wymienial to bys nie mial klopotow - pozostaje tylko kwestia finansowa calego przedsiewziecia i jego oplacalnosc!

>w moim po wymianie rozrządu i 40kkm nie słychać jeszcze łańcucha.

no wlasnie o to mi chodzi - w kazdym normalnym silniku lancuch rozrzadu wymienia sie... razem z silnikiem - chodzi o to ze lancuch mimo swych wad (halas, ciezar, bezwladnosc,cena) ma jedna zasadnicza zalete - jest (a przynajamniej z zalozenia powinien byc) dozywotni ;/

...
ale QUAD 4 DOHC nie jest normalnym silnikiem Sad Myślę, że przy 80 - 85kkm czeka mnie wymiana na nowy. Jak wymieniałem kilka lat temu to pierwszy po 800km poszedł do reklamacji Exclamation Kupiłem wtedy oryginał (miał na opakowaniu hologram GENUINE GM) a za stary oddali mi kasę Cool
...
poza tym dyskusja idzie w off topic Laughing
_________________
Wszystko płynie a ja już nie tylko na benzynie...
Pontiac Trans Sport 2,3L 16V ASDF (MFI) '93 - (Multi Fuel Injection by luky)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2012 20:25    Temat postu: Re: ... Odpowiedz z cytatem

>Niewiem jak w innych ale w 5.0 zaleca sie wymiane lancucha wraz z >zebatkami co 200 tys mil. przy 100 zaleca sie sprawdzenie stopnia >rozciagniecia.
>W v6 powinno sie sprawdzic stan lancucha po przejechaniu ~70 tys mil

no ja tez nie wiem Smile wiem ze w starej R19 brata ktora miala 320kkm łancuch byl jak nowy i potem auto zmienilo wlasciciela wiec dalszej historii nie znam, u mnie w ponczku na liczniku niby bylo 170kkm ale pewnie cza by to pomnozyc przez 2 albo i 3 i tez lancucha nie bylo slychac.
za to w duzych fiatach łancuch zmieniało sie przy kazdym remoncie (ok.100kkm), w maluchu to wychodzilo srednio co 50kkm podobnie jak w starych skodach - co ciekawe tam łancuch byl 2 rzedowy a mimo to kiepski Smile
wszystko pewnie zalezy od konkretenej konstrukcji, ale z zalozenia lancuch powinien wytrzymac cale zycie silnika

>poza tym dyskusja idzie w off topic Laughing

oj tam , oj tam Razz
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
jackone
*
*


Dołączył: Jul 09, 2007
Posty: 61
Skąd: Opole

PostWysłany: Sro Kwi 11, 2012 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobra... wracam do odkopanego tematu.
Prawdopodobnie (raczej na pewno) ten silnik ma wtrysk Renix.
Niech się pochwalą instalkami Ci co mają w tym modelu założony gaz. Próbuję to rozpracować i jedyne czego potrzebuję to oscylogramy przebiegów napięć z wtryskiwaczy Pb i schematu do Compacta. Czy ktoś ma coś takiego?
Mam trochę daleko do "Nadwornego Gazownika", poza tym to jest bardziej robota dla elektronika a nie dla gazownika Cool jak uporam się z problemem odczytu czasów dla Pb to wtedy podjadę do luky-ego na regulację. Smile
_________________
Wszystko płynie a ja już nie tylko na benzynie...
Pontiac Trans Sport 2,3L 16V ASDF (MFI) '93 - (Multi Fuel Injection by luky)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sob Cze 23, 2012 20:37    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Witajcie,chciał nie chciał muszę zamontowac podtlenek lpg.Więc dzwonie sobie po gazownikach,mowie że chce pożądną instalke więc mowią sekwencja.Kumpel daje mi nr.do swojego maga od gazu,dzwonie a on mi mowi że żadna sekwencja tylko mikser i to jest dedykowane do tego wynalazku jak określił silnik.A że moje pojęcie o gazie kończy się na zapaleniu palnika w kuchence więc Was pytam czy gośc może dobrze gadac?Ponoc montował to już w pontonach z powodzeniem i mowie od razu że nie założyłem tematu bo chcę oszczędzic gdyż różnica w cenie to tylko 400zł.
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Sob Cze 23, 2012 22:21    Temat postu: Re: ... Odpowiedz z cytatem

transsport23 napisał:
Witajcie,chciał nie chciał muszę zamontowac podtlenek lpg.Więc dzwonie sobie po gazownikach,mowie że chce pożądną instalke więc mowią sekwencja.Kumpel daje mi nr.do swojego maga od gazu,dzwonie a on mi mowi że żadna sekwencja tylko mikser i to jest dedykowane do tego wynalazku jak określił silnik.A że moje pojęcie o gazie kończy się na zapaleniu palnika w kuchence więc Was pytam czy gośc może dobrze gadac?Ponoc montował to już w pontonach z powodzeniem i mowie od razu że nie założyłem tematu bo chcę oszczędzic gdyż różnica w cenie to tylko 400zł.

Mialem zwykly mikser(jeep cherokee R6),teraz mam sekwencje(jeep grand cherokee 5,2 V8 ).Z mikserem (instalacja II gen.) czuc było różnicę w mocy silnika,kiedy zmienilem z benzyny na gaz,a w sekwencji tej różnicy nie ma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Nie Cze 24, 2012 19:42    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Ok,ale mnie chodzi o to że mag powiedział to odnośnie tego konkretnego motoru gm quad 4
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group