www.asu.pl :: Zobacz temat - pts 3,8 sekwencja problem z lockup???
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pts 3,8 sekwencja problem z lockup???

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Cze 07, 2011 12:36    Temat postu: pts 3,8 sekwencja problem z lockup??? Odpowiedz z cytatem

cos dziwnego stalo sie z moja instalacja. wybieralem sie na wakacje. przed wyjazdem wymienilem swiece,olej,i filtry powietrza i gazu. nie wymienialem przewodow. swiece wygladaly jak nowe po 50tys na LPG! podczas drogi,po zatankowaniu na statoil(nie wiem czy to ma zwiazek?)pojawily sie nastepujace objawy:

-jadac okolo 95-110 km\h na OD przy lekkim przyspieszaniu skrzynia zaczela zrzucac lockup co powodoalo szarpania autem
-jadac powyzej 120 km/h i utrzymujac obroty powyzej 1700rpm auto szlo ladnie
-jadac ponizej 90 km/h auto przyspieszalo nawet przy 1500rpm
-kilka razy przy przyspieszaniu pod koniec zbiornika przelaczyl sie na benzyne po czym po przelaczeniu recznym znow szedl na LPG i to kilkadziesiat km
-auto nie stracilo mocy ani szybkosci
-nic takiego nie dzialo sie na benzynie

na trasie wymienilem ponownie obydwa filtry gazu i wlalem do ukladu wtryskowego benzyny zeby ew. ewentualnie przeczyscic wtryski.
niestety nic nie pomoglo. wyjezdzielm gaz do konca, zatankowalem gdzie indziej znow wyjezdzilem,zatankowalem gdzie indziej i dalej to samo.
gdzi szukac przyczyny? co sprawdzic? moze reduktor?(ma nalatane 50tys!). komp silnika nie wyswietal zadnego bledu,kontrolka przez cala droge sie nie zapalila.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Cze 07, 2011 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarku u mnie podobne objawy mialem jak zaczal padac pozycjoner...zadnego bledu, tylko poszarpywania delikatne. wracajac A4 z wroclawia nagle znikl lockup...zgasilem auto odpalilem i znow sie pojawil..ale zaczal coraz czesciej znikac az wywalilo Checka Wink u mnie w pozycjonerze poprzecieraly sie sciezki i tak sie to skonczylo Wink
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Cze 07, 2011 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie wszystko dziala ok na benzynie!!!
na lpg jak wylacze OD to nawet czasami tez szarpie w okolicy 1500rpm jak delikatnie dodac gazu.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Cze 07, 2011 20:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>u mnie wszystko dziala ok na benzynie!!!

a no tak..umkło mi to jakos Smile czyli problem lezy po stronie samego gazu - moze faktycznie reduktor pada ale znowu co ma reduktor do lockupa?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Cze 07, 2011 20:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tez sie zastanawiam:) jedno jest pewne-przy niskich obrotach powolne dodawanie gazu powoduje szarpanie
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Cze 07, 2011 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmmm.. a czysciles elektorzawor przy reduktorze? cza sciagnac z niego cewke i wykrecic trzpienia - w srodku tego drazonego trzpienia jest uglica z uszczelka ktora czasem lubi sie przypaskudzic...w samym reduktorze nic nie ma - membrana, kawalek filcu i zaworek - no chyba ze masz jakis udziwniony reduktor?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Cze 07, 2011 21:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

myslalem o reduktorze. chcialem go rozebrac i wyczyscic ,ale nie wiem czy to ma sens. przy okazji bym se dorobil srubke spustowa syfu bo "ekolodzy" zakazali:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Cze 07, 2011 21:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ale przeciez masz filtr fazy lotnej i cieklej...no i w takim reduktorze syfu sie odklada naprawde niewiele. ja swoj rozebralem po 70kkm i ten caly filc ktory tam robi za "odparowywacz" byl tylko lekko wilgotny z oleju - ale napewno nie brudny! tak ze nie ma sensu dorabiac srubki spustowej Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
petermx
*
*


Dołączył: Apr 06, 2011
Posty: 35
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto Cze 07, 2011 23:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sproboj podniesc cisnienie gazu sruba regulacyjna na reduktorze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Cze 08, 2011 10:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

elektrozawor przeczyszczony,cisnienie podniesione na reduktorze o jeden obrot,przy okazji oprawilem przewod wys.cisnienia gazu wchodzacy do reduktora bo mial luzy i...nic,dalej tak jak bylo Sad
jeszcze raz opisze objawy:
jade se z lekko wcisnietym gazem na OD i rozpedzam sie do okolo 90km/h ,wskaluje lokup.nie zmieniam polozenia pedalu gazu(lekko wcisniety na minimalne przyspieszenie) i wtedy zaczyna telepac-zrzuca lockup(takie mam wrazenie) albo wypadaja zaplony. luky telefonicznie mi mowil,ze to sprawa zaplonu czyli kable/swiece. swiece sa nowe .byly zwykle ,a sa platyny-moze to blad? maja wlasciwy odstep elektrod ,a moze trza go zmniejszyc. poprzednie swiece, mimo ze zwykle, wygladaly jak nowe po demontazu....
kable to STANDARDY optycznie w dobrym stanie.
rece i nogi sie uginaja Confused
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Sro Cze 08, 2011 10:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kable powinny mieć około 5 omów oporności, nie wiem czy taka sama zasada jest przy silikonach. Na pewno nie powinny mieć większej oporności (przynajmniej tak mi się wydaje). Ja mam u siebie platynki i zrobiłem już blisko 50kkm i są super.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Cze 08, 2011 10:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na zwyklych zrobilem 50 kkm i bylo super:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Cze 08, 2011 18:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

diku napisał:
Kable powinny mieć około 5 omów oporności, Na pewno nie powinny mieć większej oporności


chyba 5kohm? im wieksza opornosc kabla tym wieksza energia iskry i tym mniejsze zaklocenia w obwodzie WN(brak zaklocen pola el-mag)
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Cze 08, 2011 19:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

albo w ustawieniach masz ze powyzej jakis rpm przechodzi na Pb
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Cze 08, 2011 19:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak nagle by sie samo ustawilo po 5 latach? Rolling Eyes
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Sro Cze 08, 2011 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak tak, powinno być na pewno od 3 do max 15kohm. Sprawdziłem wartości i w "silikonach" wartość zmienia się bardzo wyraźnie względem długości. A co do tematu, u mnie w bardzo ciepłe dni po dłuższej pracy silnika też przełącza się na PB bez powodu. Prawdopodobnie przyczyną jest to, że komputerek gazowy mam pod maską i ma tam za małe chłodzenie.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Czw Cze 09, 2011 9:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może faktycznie membrama do wymiany.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
petermx
*
*


Dołączył: Apr 06, 2011
Posty: 35
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Cze 09, 2011 9:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz filtr cieklego gazu.
Bedzie gdzies pod maska na rurkach miedzianych.
Mozesz miec dwa - jeden w elektrozaworze a drugi na reduktorze.
Obudowe elektrozaworu odkrecasz zazwyczaj imbusem od spodu.

Jak wyjmiesz, to na szybko mozesz go chociazby przedmuchac albo przeplukac.

Jezeli ten filtr jest przytkany to wlasnie pod obciazeniem podaje go za malo i silnik szarpie.

A filtry gazu lotnego kiedy byly wymieniane?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Cze 09, 2011 10:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

filtry mam dwa- jak sie domyslam-jeden na reduktorze zaraz za elektrozaworem-to filtr fazy cieklej i drugi na gumowym wezu doprowadzajacym gaz z reduktora do wtryskow. obydwa filterki wymienialem przd wyjazdem. drugi raz na trasie. sa nowe i czyste.

czy problemy ze swiecami/kablami moglyby powodowac przelaczanie sie podczas jazdy na Pb??
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Czw Cze 09, 2011 15:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Raczej za niskie ciśnienie gazu powoduje przełączanie na PB, ale?
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Cze 09, 2011 15:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wlasnie tez tak mysle ,ale jak to amatorsko sprawdzic??
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Czw Cze 09, 2011 15:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do swojego Staga mam kabelek i jestem w stanie sprawdzić podpinając się pod wtykę, ale bez kabelka Rolling Eyes nie mam pojęcia.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Cze 09, 2011 15:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no kabelka se nie kupilem;)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Cze 09, 2011 19:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>czy problemy ze swiecami/kablami moglyby powodowac przelaczanie sie >podczas jazdy na Pb??

nie..przynajmniej nie w tej instalce.
esdarku ale przypomnialo mi sie ze jak ostatnio bylem u lukiego to tak my gadali i on cos mowil ze mapsensory czasem lubia pasc - ale bez kabelka tego nie sprawdzisz! ale sprawdzic mozesz czy wezyk (wlot cisnienia atmosferycznego, powinien miec 3-5cm) nie jest przypchany jakims paprochem? moze tu lezy problem i map nie ma pkt odniesienia - to by sie nawet zgadzalo - deptasz gaz, w kolektorze ssacym obniza sie cisnienie a w map`ie dalej wakuum.
PS.jak co tam kabelek - jak ci sie chce podjechac do myslowic to ci pozycze
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Cze 09, 2011 19:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

obszpakuje jutro tego mapa. kiedys mi sie od niego roztegowala wtyczka ,a raczej jeden pin i tez gaz nie dzialal. z tym,ze calkiem.
moze jednak cos z tym mapem jest....
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Cze 10, 2011 8:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

map zewnetrznie wyglada ok-wszystkie rurki drozne, przewody podpiete.
chyba,ze go cos od srodka boli-widze,ze bez wizyty u lukiego sie nie obejdzie Rolling Eyes

zastanawiajaca jest dla mnie nastepujaca rzecz:
-jak ruszam autem,mocno przyspieszam itp-czyli wtedy,kiedy jest duzy pobor gazu wszystko jest ok. tylko jak jade no OD okolo 100km/h i lekko przyspiesze to przerywa...
moze to jednak swiece/kable...kuzwa zaraz osiwieje Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Cze 10, 2011 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no a moze poprostu od nowa cza mu zrobic kalibracje?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Nie Cze 12, 2011 12:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
...
moze to jednak swiece/kable...kuzwa zaraz osiwieje Laughing

kable tak i świece też mają tu sens
dam ci proste rozwiązanie kable z rdzeniem ferromagnetycznym ( polski sentech jest idealny ) i najzwyklejsze świece od NGK
Pracuje bardzo dobrze na benzynie i rewelacyjnie na gazie LPG

Zwróć uwagę na temperaturę silnika kiedy zaczyna ci zwalać LockUP

i coś jeszcze ( wykonaj osobno dla benzyny i LPG )... zapal silnik, niech pochodzi 2 minuty a potem powoli przyśpieszaj do 3500 obr/min .Jeśli będziesz miał nagły spadek mocy, szarpanie w okolicach 2700 do 3100 obr/min to wymieniaj świece i przewody na takie jak podałem wyżej. To nie TPS ani inne sprawy, nie cewki i nie moduł zapłonowy.
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Cze 13, 2011 15:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

swiece mialem autilite zwykle i zrobilem na nich 50kkm na lpg. kable mam STANDARD PLUS i tez maja swoje nalatane. rozbieralem jeden z kabli bo mu sie urwala koncowka przy demontazu swiec i izolator ,oplot ,a co najwazniejsze-rdzen- wygladaja jak nowe. teraz mam nowe swiece autolite platinum. stare swiece po wykreceniu wygladaly jak nowe. myslisz,ze przewody mogly sie jakos zuzyc. wiem,ze czasami zaleca sie wymiane ale...np w poprzednim aucie (ford tempo z lpg) kable wymienilem po....15 latach i -jak sie okazalo-zupelnie niepotrebnie Smile w pontonie to sa juz moje 3 kable. jak zakladalem gaz to wymienilem oryginaly na janmory(fuj) ktor czym predzej wywalilem i zmienilem na obecne.
zrobie ten test ,ale mysle,ze juz takie eksperymenty robilem.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Pon Cze 13, 2011 18:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak sie składa ze ten temat przerabiałem osobiście i ostatecznie więc mówię jak to jest. Dodam ze na najdłuższym kablu nie powinno być więcej jak 18 k/omów a najmniejszym niż 8
Kupując kable z rdzeniem ferromagnetycznym załatwiasz problem kabli ...na zawsze bo najdłuższy ma mniej niż standard na krótkim !

Następnie świece .... można sie tu sugerować różnymi ale uwierz mi że tylko NGK pracują bardzo dobrze dla benzyny i LPG.
Stosując AC DELCO masz idealnie dla benzyny a dla LPG tragicznie ...zmniejszenie odstępu m/elektrodami ogólnie zaniży moc lub pojawi sie Twój problem. Świece standard pracują lepiej na gazie benz Ok ale przewody należy też mieć Standard albo Champion (techn takie same )
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Cze 15, 2011 15:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czy konczaca swoj zywot po 160 tys.km sonda lambda nie moze byc przyczyna w/w problemow?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Sro Cze 15, 2011 23:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oczywiście może ale to byś zauważył po zużyciu paliwa
- prędzej stawiałbym na problemy z tłumikiem środkowym

Te auta tak mają ...same nie mówią nam wszystkiego
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group