www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager / T&C 3.3 problemy spadek mocy / diagnostyka
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager / T&C 3.3 problemy spadek mocy / diagnostyka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
KSylwek
*
*


Dołączył: Aug 23, 2017
Posty: 9

PostWysłany: Wto Sie 22, 2017 23:44    Temat postu: Voyager / T&C 3.3 problemy spadek mocy / diagnostyka Odpowiedz z cytatem

Witam
Posiadam t&c 3.3 2005 rok i mam takie oto pytania i prośby o pomoc:
1. Co jeszcze może wymagać sprawdzenia w przypadku stwierdzenia obniżonej mocy - mam drugi Voyager tylko model na 2003 rok i to auto wkręca się na obroty zwawiej. Błędów brak. Jedynie co mnie jeszcze zastanawia to odczyt parametru load... tj. Czesto powyżej 40 % na biegu jałowym.
2. Potrzebuje namiar na bystrego kolegę z DRB lub innego o podobnych możliwościach. Kogo polecacie z okolic centralnej lub północno wschodniej Polski?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Sie 27, 2017 5:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź przepustnicę z EGR czy przypadkiem nie puszcza. spalin za dużo ,ale to powinno widać na skanerze gdzie jest monitorowany skład spalin.

Ewentualnie przewody wysokiego napięcia lub sama cewka czy ma wydatek duży.
No i świece bo przeważnie z tylnej głowicy mało kto wymienia.
No chyba ,że jeszcze sonda lambda jest uszkodzona.
Bez diagnostyki ani rusz.Można ewentualnie samemu poszukać przyczyny.

Skąd jesteś?
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
white_dodge_caravan
*
*


Dołączył: Nov 06, 2007
Posty: 126

PostWysłany: Sro Sie 30, 2017 20:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam microPoda jutro bede testowal jak dziala w nim emulacja DRB. Teoretycznie 2005 juz powinien dzialac z microPodem i WiTechem

jak cos odzywaj sie podjedz mozna podpiac sprawdzic
_________________
jest:Chrysler T&C 01r 3,8L AWD LPG
był:Dodge Caravan 98r 3,0L LPG
"stac mnie na V6 mam lpg" Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
KSylwek
*
*


Dołączył: Aug 23, 2017
Posty: 9

PostWysłany: Nie Wrz 03, 2017 15:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Część Panowie.
Odczyty na skanerze ze wszystkich elementów są i tu pytanie czy w prawidłowym zakresie. Świece wszystkie nowe aplite, przewody zmienione, EGR nowy - przed wymianą było to samo. Katalizator kilka dni temu wycięty jest jak by lepiej, nie ma buczenia. Czujnik podciśnienia podmieniony.
Ogólnie auto po pełnym serwisie.
Aktualnie zastanawiam się czy jest różnica pomiędzy silnikami czy też ECU z 3.3 z rynku USA a UK. W kompie mam inny Vin....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KSylwek
*
*


Dołączył: Aug 23, 2017
Posty: 9

PostWysłany: Nie Wrz 03, 2017 15:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sato napisał:
Sprawdź przepustnicę z EGR czy przypadkiem nie puszcza. spalin za dużo ,ale to powinno widać na skanerze gdzie jest monitorowany skład spalin.

Ewentualnie przewody wysokiego napięcia lub sama cewka czy ma wydatek duży.
No i świece bo przeważnie z tylnej głowicy mało kto wymienia.
No chyba ,że jeszcze sonda lambda jest uszkodzona.
Bez diagnostyki ani rusz.Można ewentualnie samemu poszukać przyczyny.

Skąd jesteś?


Podlaskie do Wodzisławia Śląskiego niby dużo i nie dużo 400 km 😀

Co do cewki przemyśle temat,ale wydaje mi się że jakieś szarpania by się pojawiły. Nie mniej jednak to sprawdze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Wrz 05, 2017 10:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wysokość napięcia powinna oscylować w granicach 18tys.wolt
Długość iskry powinna być max 25mm w próbniku.

Ja ma taki

https://pl.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Original-Quality-A-Ignition-Spark-Checker-Spark-Plug-Tester-car-repair-tool-Inline/32345900966.html?spm=a2g17.search0304.4.1.kQrpQm

tu lepiej widać

https://pl.aliexpress.com/item/Motorcycle-Spark-Plug-Tester-Tool-Ignition-tester-MST-771/32764934251.html?spm=a2g17.search0305.4.8.B3b9pz

Kup sobie jakiś spraj typu plak lub coś podobnego z dobrym rozpylaniem i rozpylaj na połączeniu kolektora dolnego z górnym na zapalonym silniku.
Jeśli silnik zmieni obroty to znaczy ,że masz zasysanie lewego powietrza.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
KSylwek
*
*


Dołączył: Aug 23, 2017
Posty: 9

PostWysłany: Pią Wrz 08, 2017 19:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mało czasu ale już cewkę na przedniej glowicy sprawdziłem. Jest ok. W sobotę diagnostyki ciąg dalszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KSylwek
*
*


Dołączył: Aug 23, 2017
Posty: 9

PostWysłany: Wto Wrz 26, 2017 6:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po tym jak dokładniej przyjrzałem sie odczytom wychodzi na to że za całość problemu odpowiada sprężarka klimatyzacji...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Wrz 26, 2017 7:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Faktycznie może tak być znam taki przypadek ,że była uszkodzona cewka sprężarki a komputer silnika po włączeniu klimatyzacji z podnosił automatycznie obroty.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
KSylwek
*
*


Dołączył: Aug 23, 2017
Posty: 9

PostWysłany: Wto Wrz 26, 2017 8:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sato napisał:
Faktycznie może tak być znam taki przypadek ,że była uszkodzona cewka sprężarki a komputer silnika po włączeniu klimatyzacji z podnosił automatycznie obroty.


Auto mam od około roku. Sprzedawca deklarował, że niedawno byl w serwisie i zrobił co trzeba. Klimatyzacja chłodzi czy efektywnie? Czy jest szczelna to pewności nie mam.
Ale w najbliższym wolnym czasie podjadę do specjalistów i niech ocenia stan sprężarki, lozyska, cewkę, pasek etc.

Odezwę się po sprawdzeniu. Pozdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group