www.asu.pl :: Zobacz temat - zapowietrzaja sie hamulce,
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zapowietrzaja sie hamulce,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
dynia82
*
*


Dołączył: Sep 17, 2012
Posty: 32
Skąd: klodzko

PostWysłany: Nie Lip 03, 2016 18:26    Temat postu: zapowietrzaja sie hamulce, Odpowiedz z cytatem

Witam zapowietrzaja mi się hamulcowe, płyn nie ucieka, co to może być pomocy, gdy popuje pedał hamulce to w zbiorniku robi się gjzer czy to norma?
_________________
Voyager 2.5 td 99 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Lip 04, 2016 4:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie to nie norma , zapewne gdzieś łapie lewe powietrze ale nikt nie ma szklanej kuli i nie wskaże tobie oooo tu leży przyczyna,niestety musisz sam wszystko posprawdzać, od odpowietrzników,złączek,korektor siły hamowania, przewody metalowe i gumowe pompa hamulcowa oraz przy pompie abs, a nawet zaciski trzeba dobrze sprawdzić
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dynia82
*
*


Dołączył: Sep 17, 2012
Posty: 32
Skąd: klodzko

PostWysłany: Pon Lip 04, 2016 17:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byłem u mechaników, wymieniłem pompe zregeneroqalem zacisk idalej to samo, bez konkretnych wyciekow, to całe auto można wymienić cześć po części, aż wkoncu może się uda, zlikwidować mieki pedał
_________________
Voyager 2.5 td 99 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Lip 05, 2016 4:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja w swoim chryslerze walczyłem z miękkim pedałem oraz słabymi hamulcami 7 lat ale w końcu doszedłem co jest tego przyczyną , w tym czasie podmieniłem pompę hamulcową, wężyki giętkie przednie, poluzowanie wsporników w wężykach giętkich (tam zbiera się korozja i dodatkowo zaciska wężyk) korektor siły hamowania (akurat zaczął przeciekać) przelałem z 5 litrów płynu hamulcowego itp. itd.jedno mogę tobie powiedzieć, że nasze ciężkie auta nie znoszą kiepskiej jakości klocków hamulcowych, jak rozbierasz i sprawdzasz ,patrzysz tarcza hamulcowa ładna równo starta klocki tez ładne i równo starte więc o co kaman? że auto słabo hamuje?? dopóki nie kupiłem na tył klocków TRW to auto nie hamowało tylko spowalniało teraz dojeżdżam klocki przednie i również kupie klocki TRW
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dynia82
*
*


Dołączył: Sep 17, 2012
Posty: 32
Skąd: klodzko

PostWysłany: Wto Lip 05, 2016 17:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To co wkoncu wyszło że miałeś miękki pedał, ? oprócz klocków oczywiście, ?
_________________
Voyager 2.5 td 99 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Lip 06, 2016 4:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

właśnie to jest dziwne a wręcz nieprawdopodobne że właśnie wymiana klocków poprawiła kolosalnie silę hamowania ,pedał przestał przysłowiowo wpadać w podłogę bo czas hamowania się skrócił a co zatem idzie skrócił się czas trzymania nogi na pedale hamulca,w chryslerach ta twardość pedału hamulca nie można porównywać do twardości np, w autach niemieckich.
Ja na twoim miejscu zrobił bym sobie tak jak ja to sobie zrobiłem czyli prosty przyrząd do odpowietrzania hamulca w jedna osobę i porządnie odpowietrzył hamulce, kupujesz wężyk przezroczysty chyba 6mm, oraz butelkę po coli 1L, w nakrętce od coli robisz dziurkę takiej średnicy aby ciasno weszła rurka oraz drugą dziurkę mniejszej średnicy 2-3mm aby po podczas odpowietrzania nie wytwarzało się ciśnienie w butelce, rurka w butelce musi być wsunięta prawie do samego dna oraz zanurzona w płynie hamulcowym który to wlewamy do niej (zanurzoną po to aby podczas odpuszczania pedału hamulca nie zassało powietrza z powrotem do wężyka), drugi koniec rurki zakładamy na odpowietrznik, następnie podnosimy maskę odkręcamy nakrętkę zbiorniczka z płynem hamulcowym i uzupełniamy płynem prawie po sam korek , następnie luzujemy odpowietrznik i pompujemy pedałem pamiętając o uzupełnianiu płynu w zbiorniczku, przepompuj w ten sposób po 2 nalania pełne zbiorniczki płynu hamulcowego na każde koło, ja ten zabieg odpowietrzania robiłem bez zdejmowania kół tylnych(mam tarczo bębny), oraz przednich tylko gdy odpowietrzałem przednie zaciski to kierownice skręciłem maksymalnie w lewo lub prawo, radze się zaopatrzyć przed odpowietrzaniem w nowe odpowietrzniki które to najlepiej przy montażu posmarować gwint smarem grafitowym
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dynia82
*
*


Dołączył: Sep 17, 2012
Posty: 32
Skąd: klodzko

PostWysłany: Sro Lip 06, 2016 16:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok dzięki za pomoc ,na to wychodzi ze zlej jakości klocki szybko sie grzeją i zapowietrzają układ . odpowietrzając przednie kola wylatywała jakby piana biala zamiast plynu, wiec chyba ostro zapowietrzone,?????albo nie wiem co?? Może ktoś wie????
_________________
Voyager 2.5 td 99 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Lip 06, 2016 19:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi się wydaje że jeśli jest piana w zbiorniczku to albo pompa puszcza miedzy sekcjami albo jest tak minimalna nieszczelność że płyn nie wycieka ale powietrze zasysa, sprawdź najpierw czy przewody przy pompie są dokręcone
aaaaa nie doczytałem ze to podczas odpowietrzania leciał spieniony płyn hamulcowy?? płyn chyba ma taki skład że nie powinien się pienić? co ty masz tam wlane?, zdarza się że przewody elastyczne potrafią się w środku rozwarstwić i albo płyn słabo przepływa albo się nie cofa , możesz tez rozgiąć trochę płaskownik oplatający przewód, pod tym płaskownikiem nawarstwia się korozja i zaciska przewód co uniemożliwia przepływ płynu hamulcowego
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dynia82
*
*


Dołączył: Sep 17, 2012
Posty: 32
Skąd: klodzko

PostWysłany: Czw Lip 07, 2016 16:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ala piana leci wsumie z przedniego lewego koła, z reszty płyn z paroma bombelkami, wlany TRW dot4 ,????co to może być??
_________________
Voyager 2.5 td 99 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dynia82
*
*


Dołączył: Sep 17, 2012
Posty: 32
Skąd: klodzko

PostWysłany: Sob Maj 05, 2018 15:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przyczyną mogło być korek w zbiorniku, gdy wymieniłem go problem znikł
_________________
Voyager 2.5 td 99 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group