www.asu.pl :: Zobacz temat - buick lesabre silnik 3.8 GM
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

buick lesabre silnik 3.8 GM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Nie Cze 05, 2016 15:51    Temat postu: buick lesabre silnik 3.8 GM Odpowiedz z cytatem

Sprawa wygląda następująco jest kolanko metalowe wychodzące z bloku silnika pod kolektorem ssącym z lewej strony silnika i wchodzi w element metalowy pod napinaczem paska wielorowkowego co napędza elternator i inne elementy i z tego kolanka leci mi płyn jak zwiększam obroty silnika moje pytanie jest czy tam są jakieś oringi czy inne uszczelniacze i czy ktoś już z was to naprawiał w swoich silnikach

poniżej zdjęcia opisanego wycieku






_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Cze 07, 2016 11:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jest obieg plynu przez kolektor dolotowy, czeka cie demontaz alternatora, ten bypass mozesz wykonac z odpowiednio sztywnego weza lub weza+miedziane kolanka stosowane w c.o. lub polutowac z samej miedzi, wprawny instalator ogarnie temat bez problemu.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Sro Cze 08, 2016 19:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki za info a mam pytanie kolektor ssacy tez trzeba ściągać i jak to jest łączone z silnikiem na jakieś oringi czy segery ?
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Sro Cze 29, 2016 19:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam mechanik powiedział że nie da się z węża gdyż tam jest dwa kolanka które trzeba wymienić jedno z przodu co zrobiłem zdjęcie drugie z tyłu. nie da się ponoć gdyż są one na oringi wciskane. Wiecie gdzie można te baypasy dostać czy może już jakoś żeście to przerabiali jeśli tak to poprosił bym o instrukcje jak to zrobić
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Pon Lip 11, 2016 15:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam pytanie wymienione kolanka na nowe nie cieknie.
Ale mam pytanie jak gaszę samochód przy tem. około 102 stopni cencjusza po zgaszeniu bulgocze mi przez jakiś czas płyn w zbiorniczku. Myślałem że to uszczelka pod głowicą ale jak odpalony jest silnik wszystko jest ok i wentylatory włączają się przy 106 stopniach schładzają do 85 stopni normalnie. jak gasze w okolicach 90 stopni nic takiego się nie dzieje nie wiecie co może być przyczyną takiej rzeczy?
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group