www.asu.pl :: Zobacz temat - Jak wykrecic urwana srube
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak wykrecic urwana srube

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Sob Paź 17, 2015 0:07    Temat postu: Jak wykrecic urwana srube Odpowiedz z cytatem

Panowie przepraszam ale problem dotyczy mercedesa vito ,szukam wszedzie pomocy i tu spróbuje
Urwałem śrubę od kolektora ssacego ,oraz kolektora wydechowego ,macie jakieś pomysły albo kogoś kto by wiedział jak wykręcić resztę sruby co została w głowicy ?
Glowica jest zdemontowana z silnika

Oczekuje odpowiedzi praktyków którzy mieli taki problem i sobie z nim poradzili
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Paź 18, 2015 16:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja robiłem na dwa sposoby raz rozwiercałem mniejszym wiertłem. Łatwo bo masz główkę w reku i na wiertarce stołowej pięknie szło. A innym razem dospawałem tylko fakt tutaj wystawała mi śruba a urwał się jej łeb więc dospawana nakrętka załatwiła sprawę
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Nie Paź 18, 2015 19:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jakim wiertlem to robiles wzgledem sruby i ,co potem po rozwierceniu ,jakis wykretak czy inny patencik ?

Dwie urwane śruby są ponizej plaszczyzny glowicy a jedna wystaje ,i do tej bede spawal nakretke .
Od soboty śruby sa regularnie spryskiwane wd40 .

Spryskuje tez reszte nakrętek od kolektora wydechowego ktore czekaja na odkręcenie .Jutro będzie chwila prawdy ,co jeszcze moge zrobic przed proba odkrecania nakretek od kolektora by zminimalizowac ryzyko urwania ?
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Nie Paź 18, 2015 19:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozmiar wiertła taki żeby załapał wykrętak i powinno pójść,jeśli nie będzie chciała ruszyć to trzeba podgrzać...
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Nie Paź 18, 2015 20:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aaa i jeszcze jedno,z doświadczenia wiem że lepiej od wd 40 sprawdza się ab 80 ciężej dostać ale dobrze penetruje.
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Nie Paź 18, 2015 20:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wykretakow jeszcze nie mam , musze kupic tylko nie wiem jakiej firmy i wielkosci zamowic .
Sruby ktore sie pourywały to 8 ,jakie wiertlo uzyc fi 5 czy 6 i czy wiercic przez cala urwana srube ?

A co myslicie o tym https://www.youtube.com/watch?v=T1z_FR2feOQ
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Nie Paź 18, 2015 21:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę iż wiertło 3.0-3.5 powinno wystarczyć żeby wykrętak mocno załapał. Ja używałem worcrafta i dawały radę.
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Paź 18, 2015 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak wyżej takei wiertło jak najbardziej w osi śruby w razie gdyby wkrętak nie dawał rady to kolejne wiertła ciut większe i bedzie już miało prowadzenie. W końcu możesz do granicy gwintu jak drasnie Ci delikatnie gdzies gwint nie przejmuj się byle nie zorało Ci kompletnie gwintu. Jak będzie wiercone prostoliniowo w osi to będzie ok.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Nie Paź 18, 2015 22:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tym bym uważał bo jak przesadzisz z prądem w migu to już na pewno nie odkręcisz.Jak za słaby to nie złapie...
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lis 04, 2015 10:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeden sposob na rozwiercenie, a wiec mniejsza srednica robisz otwor a potem lewy gwintownik(tak sa takie)
Drugi, jesli wystaje chodz troche ukreconej sruby to przykladasz nakretke, ktora do niej pasuje i od srodka obspawujesz.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Sro Lis 04, 2015 23:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Temat ogarnięty ,Dospawanie nakrętek nic nie dało a spawal gosc co ma 40-sto letnie doświadczenie ,rwały się poniżej spawu, czyli spaw trzymał, ale wredne suki nie chciały puścić ,wiec rozwiercałem i gwintowałem ponownie .
Najgorzej było gdy jedna ze szpilkę się zahartowała i ciężko było wywiercić ale udalo sie -)

Teraz dorabiam nowe szpilki i szukam jakiegoś kleju do gwintów coby wzmocnił wkręcone szpilki
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Lut 25, 2016 18:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polecam klej http://www.loctite.pl/zabezpieczanie-pocze-gwintowych-6474.htm
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group