www.asu.pl :: Zobacz temat - Chevy TransPort 3.4
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chevy TransPort 3.4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Pon Wrz 21, 2015 13:53    Temat postu: Chevy TransPort 3.4 Odpowiedz z cytatem

Troche sypie sie moj Grand Voyager 98 mimo ze jezdzi fantastycznie.
Zaczalem sie rozgladac za czyms innym, troche tez z checi sprobowania innego minivana.

Dzis trafilem na takie ogloszenie
http://otomoto.pl/oferta/chevrolet-trans-sport-3-4-v6-jasne-skory-max-opcja-2x-kola-wzorowy-stan-ID6yaoD1.html#60da789062

ma to sens? cena przystepna, wiem ze musze troche w urzedach poplacic pewnie (clo (?), akcyza,recycling...) Na zdjeciach auto wyglada przyzwoicie, przebieg niski (sam mam 340kkm teraz ) ale na przyklad wycieraczka z tylu lezy dosc dziwnie wiec potencjalnie cos tam jest nie tak, chyba ze ten model tak ma.
Co mysliscie o takim aucie? Czy np technologicznie jest trudniejszy niz Voyager do ogarniecia (wymiany uszczelek, swiec, drazkow itp - najdalej wymienilem glowice w voyagerze 2.4 wiec pojecie jakies mam co i jak, mimo ze wciaz poczatkujacy jestem)

ps. przechodze wciaz kolo PTSa chyba jezcze w plastiku co stoi kolo mnie na ulice i tak nabieram ochoty i nabieram ale jak ostatnio szukalem na olx czy allegro to chyba nie ma juz nic bo by bylo w jakims stanie.

ps2. ma ktos porownanie grand voyager vs pts? chodzi o miejsce w srodku i dostep do siedzen, schowkow, ergonomie po prostu - jak jest? voyager wydaj sie wiekszy...
_________________
Grand Voyager '98 3.3L + lpg


Ostatnio zmieniony przez d dnia Czw Paź 22, 2015 8:42, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sob Paź 10, 2015 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na wielkosc to miej wiecej te same gabaryty. Moim zdaniem trans sport nawet troszke wiekszy.
Napewno mniej awaryjny blaszak w porownaniu do chryslera jajka.
Chociaz silnik w blaszaku nie jest tak pancerny jak np 3.1 w PTSie
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto Paź 13, 2015 23:02    Temat postu: Re: Chevy TransPort 3.4 Odpowiedz z cytatem

d napisał:

Dzis trafilem na takie ogloszenie
http://otomoto.pl/oferta/chevrolet-trans-sport-3-4-v6-jasne-skory-max-opcja-2x-kola-wzorowy-stan-ID6yaoD1.html#60da789062


Kurcze, ładnie wygląda na tych fotach przynajmniej...

d napisał:
ps2. ma ktos porownanie grand voyager vs pts? chodzi o miejsce w srodku i dostep do siedzen, schowkow, ergonomie po prostu - jak jest? voyager wydaj sie wiekszy...


Nie za bardzo mam jakiekolwiek doświadczenie z Grand Voyagerem poza przymierzaniem się do jakichś egzemplarzy podczas poszukiwań zakupowych. Wydaje mi się, że Grand jest ciut większy od PTSa, bo jednak w PTSie dużo z zewnętrznej długości schodzi na przedni nochal i sporą deskę rozdzielczą, a i samą długością Grand ma te 10 cm więcej. Z drugiej strony w PTSie jest według mnie przytulniej niż w Voyagerze jajku, który moim zdaniem jest bardziej plastikowy, a w PTSie dużo obić materiałowych.
Nie da się jednak nie zauważyć, że Voyagery mają chyba jednak dostępne więcej "bajerów" z wyposażenia w stosunku do PTSa. No i mają często też poduszki powietrzne, co w PTSie występuje rzadko i jeżeli w ogóle to tylko dla kierowcy Sad Tu duży minus dla PTSa niestety jeżeli dla kogoś to ważne. A tak poza tym to ja swojego PTSa bardzo lubię i świetnie mi się nim jeździ Smile
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Sro Paź 21, 2015 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki chlopaki, zatem forum jeszcze jakos zyje.
Znalazlem takie cos http://otomoto.pl/oferta/pontiac-trans-sport-klasyk-w-dobrym-stanie-ID6ycbgt.html#3049f38f5f

Zastanawiam sie co z tymi silnikami jest - 3.1, 3.8 i widuje tez 2.3 (ale to manual).
Czy te 3.8 to maja jakas fabryczna wade z tylnymi glowicami
(gdzies mi to mignelo przed oczami na tym forum moze nawet)? Czy traczej jest to sytuacja zeby zmieniac regularnie olej i nie ma sie czym martwic?
_________________
Grand Voyager '98 3.3L + lpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sro Paź 21, 2015 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

d napisał:
Dzieki chlopaki, zatem forum jeszcze jakos zyje.
Znalazlem takie cos http://otomoto.pl/oferta/pontiac-trans-sport-klasyk-w-dobrym-stanie-ID6ycbgt.html#3049f38f5f


Nie wiem w jakim to rzeczywiście stanie, ale tak ogólnie bardzo mi się podoba Smile
Szkoda, że lpg nie ma

d napisał:
Zastanawiam sie co z tymi silnikami jest - 3.1, 3.8 i widuje tez 2.3 (ale to manual).
Czy te 3.8 to maja jakas fabryczna wade z tylnymi glowicami
(gdzies mi to mignelo przed oczami na tym forum moze nawet)? Czy traczej jest to sytuacja zeby zmieniac regularnie olej i nie ma sie czym martwic?


Jako osoba, która sama niedawno poszukiwała i kupiła PTSa powiem to, co powtarzano mi wszędzie w zasadzie. Tylko 3.8 - najsensowniejszy silnik w tym aucie. Po paru miesiącach użytkowania w pełni to potwierdzam.
Po pierwsze niby mało awaryjny (ale tu na razie wyrocznią być nie mogę - za krótko mam auto)
Po drugie ma optymalnie dużo mocy i momentu - potwierdzam. Słabszy byłby jak na moje wymaganie zdecydowanie zbyt wołowaty.
Po trzecie jako jedyny posiada 4-biegową skrzynię.

3.1 - starszy, tylko 3-biegowa skrzynia, jakby nie patrzeć sporo słabszy.
2.3 - zgodnie z obowiązującą wszędzie opinią - absolutnie nie brać. Silnik z awaryjnym rozrządem, słaby, tylko manual (to akurat dla mnie nie jest dyskredytujące, ale fakt, że automat wygodniejszy) i nie bez powodu tych PTSów jest najwięcej na sprzedaż...
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Paź 21, 2015 22:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Problemy z tylna glowica to mialy chryslery a nie PTS,jechac ogladac.
Jesli silnik i skrzynia chodza jedwabiscie,dziala OD to moan brac.
Nie ma co sie dopierdalac do pierdol w 20 letnim aucie,mozna samemu ponaprawiac,przy okazji poznasz autko.
Jak cos wal smialo,jakies doswiadczenie jeszcze mam.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Czw Paź 22, 2015 8:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To mam wyjatkowy egzemplarz ChGV - tylna glowica pieknie smarowana.
Ale tak, czytalem duzo na forum voyagerow o tym ze sie kanaly przytykaja i nie jest smarowana.

Przy skrzyni w takim PTSie zasada taka sama jak przy chrylerze (a moze przy kazdym automacie) - rozgrzac, pojezdzic i wtedy patrzec olej? jaki tam powinien byc, tez czerwony/rubinowy?

Po czym poznam ze OD jest zapiety - poza kontrolka ktora pewnie gdzies sie zapali?

Bledy z kluczykowania sa jakos dostepne lub w inny sposob czy jedynie skaner?
_________________
Grand Voyager '98 3.3L + lpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Paź 22, 2015 11:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OD powinien ci sie wlaczyc ok.80-90 km/h ,lekko rozpedzasz auto i przy tej predkosci delikatnie odpuszczasz gaz,powinno byc widac na obrotomierzu, ze obroty spadaja o ok.400-500.
Nie ma zadnej kontrolki OD, choc w znajomi w wiekszych vanach np.G20 biora sygnal z zaworu odpowiedzialnego za OD i montuja mala zaroweczke, ktora sygnalizuje zapiecie OD.
W tym roczniku kluczykowania nie zrobisz, tylko do 1993 roku.
Jesli po przekreceniu kluczyka swieci sie CHECK, a potem gasnie po uruchomieniu to powinno byc ok, ale wystarczy zrobic dluzsza jazde i w miedzy czasie kilka razy odpalac auto i jesli sie nic nie pojawi to raczej spoko,a jak pojawi tzn. ze ktos odpinal aku.
Jesli po przekreceniu kluczyka nie pali sie CHECK to nie wierz w bajki, ze przepalila sie zaroweczka, one sie nie przepalaja, tylko cwaniaki wyciagaja.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Czw Paź 22, 2015 13:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli over drive to inaczej lock-up.
Mam to tez u siebie.

Myslalem ze to jakis przycisk do tego zeby bardziej "sportowo" zmienial biegi, zdaje sie ze po to bylo to w moim poprzednim aucie - villagerze.

Dzieki, Jedi.
_________________
Grand Voyager '98 3.3L + lpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Paź 22, 2015 13:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lock-up to lock-up a OD to OD, troche inne sposoby zapinania.
OD obniza ci obroty silnika o wartosc ktora podalem.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Paź 22, 2015 14:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedi_V, ja tak trochę pozwolę sobie zboczyć z tematu, ale czy orientujesz się czy fotele tylne są wymienne między PTSem, a nowszym Chevroletem Trans Sportem/Pontiaciem Montaną/Oplem Sintrą?
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Paź 22, 2015 14:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Raczej nie,ale glowy nie dam Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group