www.asu.pl :: Zobacz temat - przy np 100 km/h spadają obroty, na wolnych 500 obr/m
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

przy np 100 km/h spadają obroty, na wolnych 500 obr/m

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2014 11:54    Temat postu: przy np 100 km/h spadają obroty, na wolnych 500 obr/m Odpowiedz z cytatem

witam
założyłem nowy parownik lovato, bo stary landi renzo się wysypał a nie chciało mi się w nim grzebać
jest elegancko, śmiga aż miło, ale zauważyłem, że jak się rozgrzeje to jadąc np. 80 km/h po odpuszczeniu gazu nie trzyma jakby na biegi tylko obroty spadają do 1000. jak się zatrzymam to obroty potrafią spaść do nawet 400. nie gaśnie. ta górna śruba - miedziana, jest od wolnych obrotów, w parowniku, ale czy ją wykręcić czy wkręcić, nie mam ani obd2 ani nic innego, jak zrobić to na tzw. oko SmileSmileSmile
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2014 12:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam parownik OMVL też ze śrubą od wolnych. Testowałem to wszystko przez jakiś tydzień. Odkręć tę śrubkę od wolnych np o 1 obrót (dobrze czymś zaznaczyć punkt na śrubie zrób rysę czy coś takiego) Pojeździj trochę i obserwuj. Jak na wolnych będzie już OK to zacznij przykręcać tę drugą śrubę aż spalanie będzie zadowalające, ale i moc normalna.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2014 12:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli jak odkręcę śrubę od wolnych to spalanie może wzrosnąć ?
czyli jak wolne będą ok, to śrubę od dawki paliwa do miksera trzeba stopniowo przykręcać i czaić spalanie?
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2014 14:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dokładnie
najlepiej sprawdzać spalanie po przejechaniu 100km (wcześniej zatankuj do pełna) i zatankowaniu ponownie. Jak spalanie za duże to przykręć jeszcze. Tylko tankuj na tej samej stacji.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group