www.asu.pl :: Zobacz temat - Ktory diesel po 2000? Grand Voyager
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktory diesel po 2000? Grand Voyager
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Maj 29, 2013 22:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

owszem-europejskie auta w usa to nie to samo! sa wygodniejsze, lepiej wyposazone,maja inne swiatla,obrysowki i otwory na bardziej kwadratowe tablice. niemniej audi a4 to a4 ,a nie zupelnie inny model tak jak np.honda accord.
tam klienci maja inne,imho,wyzsze wymagania.
co do cen to przede wszystkim polityka fiskalna i... konkurencja oraz swiadomosc konsumenta. tam nie da sie komus wmowic ,ze auto to wyznacznik statusu, luksus itp. tam auto jest jak pralka czy lodowka. kazdy ma i tyle. ma koztowac tyle ile auto a nie tyle ile marzenia....
co ciekawe ich supersamochody czesto sa w cenie eurokompaktow(oczywiscie sprzedawanych w europie). przeciez oplaca sie sprowadzac auta europejskie z rynku usa(dla hobbystow ofkors, bo jakby mialo mi cos przyjechac ze stanow to przeciez nie bmw;)
reasumujac: auto wyprodukowane w europie dla stanow,przeprojektowane(koszty)wyslane(koszty) itp. spowrotem przywiezione do europy jest tansze niz to samo auto sprzedawane bezposrednio w europie- unio nasza koszerna daj nam chlaba powszedniego....
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Sro Maj 29, 2013 22:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiec skoro już do czegos doszliśmy to żeby bilans był na zero, trzeba było od czegos odejsc Wink

reasumując, zadnego diesla w grand voyagerze, zwłaszcza po 2000 Wink

benzyna i wysterowana sekwencja na wlasciwie dobranych komponentach, przez znającego się na rzeczy instalatora.

lpg conversion, you drive for free Wink takie ogłoszenia można czesto spotkać na angielskich aukcjach Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Sro Maj 29, 2013 22:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
tam nie da sie komus wmowic ,ze auto to wyznacznik statusu, luksus itp. tam auto jest jak pralka czy lodowka. kazdy ma i tyle. ma koztowac tyle ile auto a nie tyle ile marzenia....


oj wierz mi ze się da. i to nawet bardziej niż w Europie. im bardziej wykształcony amerykanin albo na wyższym poziomie w korporacji tym bardziej wierzy w marketingowy bełkot. stad lexus, infiniti, acura, audi, vw itp. dziwne marki w usa. jeszcze w latach 90 infiniti to były na chamca przeflancowane zwykle nissany i te debile to kupowali jako cos extra podnoszące ich prestiż wśród sasiadow na podjezdzie.

tylko prosty człowiek w stanach, zwłaszcza w stanach słynących z bawełny czy kartofla i kukurydzy nie da się oszukać. on chce cheviego albo jak jest dziany to gmc Wink

mowie ci, stany to przedziwny kraj wielu kontrastow i tylu mentalności co państw w Europie. a najgorsze jest to ze nigdy nie wiesz na kogo trafisz. bo może być tak ze trafisz na tumana azjate i afroamerykanina intelektualiste. wiec jakiekolwiek uprzedzenia rasowe zostają tylko w pustych zakutych łbach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sro Maj 29, 2013 22:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Az dziwne ze w tych wszystkich postach nie pojawila sie toyota prius.
To tak apropo marketingowego belkotu i szpanowania przed sasiadami.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MKramer
*
*


Dołączył: Jun 26, 2008
Posty: 45
Skąd: Wieliszew

PostWysłany: Pon Cze 03, 2013 8:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A tu muszę zaoponować Smile.
Moja małżonka jeżdzi Priusem codziennie do pracy do Warszawy. Jest to świetna opcja jako auto miejskie. Znakomicie się prowadzi, jest wygodny i dość obszerny, zużywa 5l/100km zimą i 4l/100km latem.
Auto ma 6 lat, prawie 70.000km przebiegu i oprócz wymian płynów ustrojowych i filtrów nie potrzebuje innych inwestycji.

Kupilismy ten samochód przypadkowo - szukaliśmy niewielkiego auta miejskiego z automatem. Prius "wyskakiwał" najczęściej" Smile
_________________
******************************************
Mariusz Kram Wieliszew 
Chrysler Grand Voyager 3.8 Limited '08
Toyota PRIUS '07
Polski Fiat 125p 1300 '70
******************************************
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Pon Cze 03, 2013 11:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdzies na jakims chyba amerykanskim forum widzialem podpis dotyczacy V8: "runs on liquified Prius" Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Pią Cze 07, 2013 21:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odgrzebie jeszcze ten nieszczesny temat.

Esdarek napisal, ze ma 1500 obr. przy 100 km/h

Ja, jesli obrotomierz nie robi mnie w bambuko, przy setce mam jakies 1800 obr.

No i tak sie zastanawiam, czy gdzies sa porzadnie opisane przelozenia roznych skrzyn i wersji silnikowych Pontiacow i Chryslerow?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Pią Cze 07, 2013 22:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dood napisał:

No i tak sie zastanawiam, czy gdzies sa porzadnie opisane przelozenia roznych skrzyn i wersji silnikowych Pontiacow i Chryslerow?


oczywiście, w manualach serwisowych.

ale nie takich co napisał Pan Hayne's czy Chilton Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Cze 08, 2013 14:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Esdarek napisal, ze ma 1500 obr. przy 100 km/h
>Ja, jesli obrotomierz nie robi mnie w bambuko, przy setce mam jakies 1800 obr.

a czy to jest takie wazne?? pozatym do czego ci te przelozenia potrzebne? ciebie powinno (o ile juz w ogole) interesowac tylko przelozenie najwyzsze, czyli 4 bieg+przekladnia glowna. no i dopiero teraz mozesz to do czegos odniesc - ale tylko w warunkach gdzie ci sie zalaczy LockUp bo i naczej masz poslizg na konwerterze i nijak ma sie to do parametrow jazdy Smile

pozatym darek ma pontona, ty masz vojka - to calkowicie inne konstrukcje.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
papkinson
*
*


Dołączył: Apr 07, 2014
Posty: 9

PostWysłany: Pon Kwi 07, 2014 23:31    Temat postu: chrysler t&c 4x4 limited 3.8 2001 skrzynia Odpowiedz z cytatem

witam wszystkich od niedawna jestem uzytkownikiem chryslera t&c 3.8 limited 2001 4x4 tylko nie wiem dokladnie bo widzialem ze sa chyba dwa rodzaje awd i jakis inny.i mam problem mianowicie strasznie mocno mi szarpie i boksuje jak dodam wiecej gazu(szybsze ruszenie czy cos w tym rodzaju)jest dos spory problem bo jezeli cos szybciej jedzie a chcialbym przejechac szybciej to moge sie nadziac bo szarpnie i ledwo jedzie jak puszcze gaz i powoli dodam to jedzie normalnie.drugi problem to na biegu wstecznym mam wrazenie ze zbyt malo mocy lub cos w tym rodzajubo jak chcialem podjechac pod kraweznik to tak jakby sie slizgal czy po prostu nie mial sil.mam wrazenie ze nie ciagnie mi na 4 kola.bylem u mechanika i stwierdzil ze skrzynia i reduktor jrest do wymiany i koszt takiej uslugi wyniesie nie mniej niz 4000 to troche duzo i nie wiem czy to nie jakas inna przyczyna ktora by byla tansza.i wsumie problem tez z otwieraniem drzwi ze srodka i z pilota juz mi dzialaja tylko jedne i to nie zawsze. zna ktos jakis fachowcow godnych polecenia w okolicach zielonej gory woj.lubuskie/z gory za pomoc dziekuje i pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sro Kwi 09, 2014 11:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja bym celował w benzynę w gazie. Znajomy serwisuje diesle w chryslerach i no cóż powiedział przy piwku że gdyby nie te kiepskie silniki to by domu nie miał za co postawić:D
Sam się przymierzałem do 2.8 ale to jakaś masakra jest z częściami.
Nie wiem czy PTS był w wersji awd ale to na gazie całkiem fajnie chodzi:)
a na benzynie ścignąłem mustanga 3.8 V6 w automacie:D no dobra polonez 2.0 go bierze i bmka 2.0 ale jak na auto do przewozu siedmiu osób całkiem nieźle:D
Jeśli chodzi o eastyczność to wracałem na trasie PTSem i na LPG 120km/h miałem poniżej 2000rpm:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Wto Kwi 15, 2014 19:21    Temat postu: Re: Ktory diesel po 2000? Grand Voyager Odpowiedz z cytatem

dood napisał:
Panowie (i panie),

Witam i nie bijcie za mocno.

Duzo jest roznych diesli w Grand Voyagerach i juz mi sie myla, a na dodatek ludzie w ogloszeniach zamieniaja kW z KM i robi sie galimatias.

Ktory z diesli montowanych po 2000 roku w Grandach sprawia najmniej problemow?

Szukam auta na dalsze trasy, ale ja sie turlam jak emeryt (na ogol do 120 km/h) i zalezy mi glownie na niezawodnosci toczydelka. Spalanie i vmax sa mniej wazne.

Benzyne z gazem i bez tez biore pod uwage, ale na razie probuje sie polapac w dieslach.



Poczytaj tu:
www.jeep.org.pl
O silniku 2,5 tdi VM ,który chcesz kupic.Tak,ten sam co w XJ.Wloski wynalazek.Z USA ma tyle samo wspólnego co Benito Mussolini Twisted Evil
Prawie same negatywne opinie.Nikt przy zdrowych zmyslach tego nie kupuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2014 7:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ales wykopaliska urzadzil Wink
_________________
T&C 3.8 AWD 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2014 16:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dood napisał:
Po kolei - ktory Blazer jest 7-osobowy w pelnym sensie tego slowa, tzn ma 7 pelnowartosciowych miejsc siedzacych, a nie jakas laweczke czy rozkladane siedziska?

Nie kojarze takiej wersji.

Chevrolet Suburban lata 90-te.Kolo 25k kupisz,mzoe taniej.

Cytat:
OC za 5,5-litrowy silnik jakos zniose, ale spalania juz raczej nie. Nie mam szejka naftowego w rodzinie.

Zakladasz LPG albo kupujesz zagazowane.mam dwa auta z V8.Zadnych problemow z silnikami.jeden przebieg ponad 300 kkm,drugi jakies ponad 200 kkm.
Spalanie w 5,5 l powinno byc jakies 25 l.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2014 16:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dood napisał:
Ales wykopaliska urzadzil Wink

Nie zauwazylem daty Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group