www.asu.pl :: Zobacz temat - chevy transsport - na wolnych się grzje na gazie stygnie....
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

chevy transsport - na wolnych się grzje na gazie stygnie....
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pse2
*
*


Dołączył: Feb 18, 2013
Posty: 12

PostWysłany: Pon Lut 18, 2013 21:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem nawet gdzie jest pompa Smile

Ale na moje oko , to ta pierwsza rolka pod paskiem po lewej tak ?
jak sprawdzic jej stan ?

Jak odkrecalem kurek wlewu plynu to widac bylo takie pulsacyjne "wypluwanie" cieczy , jakby to wlasnie pompa ja wypychala.

Co do plynu , to na poczatku wlalem bezposrednio litr koncentratu , ale to bylo bez sensu
Leje teraz wode caly czas , poki nie wyczaje i ni naprawie usterki.


Wentylatory sie zalaczaja ,ale chyba przy mega wysokiej temp. silnika , obecnie dawno nie widzialem zeby chodzily

Nie wiem o który korek ci chodzi , jesli od wlewu oleju - to od spodu lekko widac jasnobrazowy kolor, ale wg. jednego mechanika benzyniaki (tak maja , szczegolnie jak staly dlugo nie jezdzone)

Korek wlewu plynu chłod. - wyglada rowniez na normalny
Z dosc duzym oporem zakreca sie go na szczelnie, a wymaga dosc duzego nacisku zeby go otworzyc (tego nie wiedzialem wtedy na trasie w nocy Smile )

Nie wiem jak sprawdzic stan korka inaczej?


Ostatnio zmieniony przez pse2 dnia Pon Lut 18, 2013 21:37, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Lut 18, 2013 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co opisujesz moze byc tak ze masz walniety korek z chlodnicy i nie przepuszcza po wzroscie temp.i cisnienia do zbiornika wyrownawczego.
Zakladam,ze caly ukl.chlodzenia jest sprawny i nie masz walnietych uszczelek.
Radzilbym dobrze przeplukac uklad i nalac plynu np.preston.A przy okazji zaopatrzyc sie w nowy korek.Po za tym sprawdz czy wlaczaja sie wentylator/y
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Pon Lut 18, 2013 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

według mnie umiera tobie pompa

A robiłeś coś z płynem zanim zaczęły się kłopoty???
Chodzi mi o ewentualne odpowietrzenie układu bo czasami może się korek powietrzny zrobić i też mogą być cyrki

Masz gaz jak tak to jak reduktor ciepły???
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
pse2
*
*


Dołączył: Feb 18, 2013
Posty: 12

PostWysłany: Pon Lut 18, 2013 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Z tego co opisujesz moze byc tak ze masz walniety korek z chlodnicy i nie przepuszcza po wzroscie temp.i cisnienia do zbiornika wyrownawczego.

Na logike idac , mozesz miec racje !

Cytat:
Zakladam,ze caly ukl.chlodzenia jest sprawny i nie masz walnietych uszczelek.

A ktore padaja najczesciej ? jak to sprawdzic ?

Cytat:
Radzilbym dobrze przeplukac uklad i nalac plynu np.preston.

A co z tym ze wchodzi mi do ukladu tylko ok. 2 litrow, a nie jak czytalem 6 czy wiecej ?

Cytat:
A przy okazji zaopatrzyc sie w nowy korek.Po za tym sprawdz czy wlaczaja sie wentylator/y

Jeszcze dzisiaj poszukam go w necie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Pon Lut 18, 2013 21:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na zagrzanym silniku spróbuj odkręcić opaskę na wężu od nagrzewnicy (chyba że masz coś innego wyżej) i zobacz czy leci powietrze. Tylko uważaj aby się nie oparzyć i żeby całkowicie nie rozszczelnić.
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
pse2
*
*


Dołączył: Feb 18, 2013
Posty: 12

PostWysłany: Pon Lut 18, 2013 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sibi77 napisał:
według mnie umiera tobie pompa

A robiłeś coś z płynem zanim zaczęły się kłopoty???
Chodzi mi o ewentualne odpowietrzenie układu bo czasami może się korek powietrzny zrobić i też mogą być cyrki

Masz gaz jak tak to jak reduktor ciepły???


- dopiero co kupilem to auto. wlalem po zakupie koncentrat do chlodnic, ale w zbior. wyr. byla juz brazowawa woda. z tym ze ja mechanik z koziej dupy , myslalem ze to z powodu stania w bezruchu przez ponad rok.

- odpowietrzalem tylko ta miedziana czy mosiezna srubka z lewej strony bloku (stojac przodem do maski oczywiscie)
korek powietrzny to tez tak podejrzewam, ale jak go inaczej jeszcze zliwkidowac?

- nie mam LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pse2
*
*


Dołączył: Feb 18, 2013
Posty: 12

PostWysłany: Pon Lut 18, 2013 22:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sibi77 napisał:
na zagrzanym silniku spróbuj odkręcić opaskę na wężu od nagrzewnicy (chyba że masz coś innego wyżej) i zobacz czy leci powietrze. Tylko uważaj aby się nie oparzyć i żeby całkowicie nie rozszczelnić.


Macie do czynienia z totalnym laikiem ... Sorrki za pytanie , ale gdzie jest ta nagrzewnica ? wiem co mniej wiecej ona robi , ale jak jej i gdzie szukac w aucie . Tam jest tak ciasno pod maska w komorze , ze ledwo reke da sie wcisnac ...

Co do temp. wody , to zauwazam ze woda przy odkreceniu odpowietrznika , jest wrzatek
a pod kurkiem wlewu chlodnicy , spokojnie reka ten kurek otwieram i jest lekko ciepla tylko
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Pon Lut 18, 2013 22:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a węże od chłodnicy są ciepłe, zwłaszcza górny ???
Termostat sprawdzałeś???
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
pse2
*
*


Dołączył: Feb 18, 2013
Posty: 12

PostWysłany: Pon Lut 18, 2013 22:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sibi77 napisał:
a węże od chłodnicy są ciepłe, zwłaszcza górny ???
Termostat sprawdzałeś???


Termostat jak zobaczylem filmik na You Tubie gdzie jest i jak sie wyciaga , to sie przerazilem ze to robota dla fachowca z mega zestawem narzedzi Smile
Jeszcze rozkrecic to wszystko , dalbym rade ,ale potem to skrecic ... Shocked

Weze sa cieple i miekkie, gdy mam pozycje na VENT lub pol VENT

gdy zakrece calkiem wlew chodnicy to nie wiem juz teraz sam , ale kumpel ktory je macal gdy ja naciskalem pulsacyjnie na gaz , mowil , ze jak dodawalem gazu to robily sie miekkie , a jak puszczalem noge z gazu robily sie twardsze

poza tym nie wspominalem wczesniej , ale na wolnych obrotach nieraz auto zaczyna swirowac i skakac z obrotami az zgasnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Pon Lut 18, 2013 22:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem mi to teraz wygląda że się termostat nie otwiera do końca ew. pompa nie wyrabia.

Ale niech się jeszcze inni wypowiedzą zwłaszcza posiadacze GM-ów
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
turek
*
*


Dołączył: Jul 02, 2011
Posty: 26

PostWysłany: Pon Lut 18, 2013 23:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
po prawej stronie silnika na wężu jest jeszcze jeden odpowietrznik, spróbuj jeszcze tym odpowietrzyć układ - też o nim nie wiedziałem, pokazał mi go mechanik przy okazji czyszczenia układu.
_________________
Toyota Camry 3,0 v6 -
Chervrolet Transsport 3,4 v6 - Nissan Quest 3,5 v6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lut 19, 2013 9:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pompy tam sa ze stalowym wirnikiem,to nie Windstar z pompa z tworzywa,ze moze sie wyrobic,ew.nieszczelnosc samej pompy.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pse2
*
*


Dołączył: Feb 18, 2013
Posty: 12

PostWysłany: Wto Lut 19, 2013 17:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

turek napisał:
witam
po prawej stronie silnika na wężu jest jeszcze jeden odpowietrznik, spróbuj jeszcze tym odpowietrzyć układ - też o nim nie wiedziałem, pokazał mi go mechanik przy okazji czyszczenia układu.


Pobawilem sie tym drugim rowniez, faktycznie troche posyczalo, potem puscilem silnik i dalej sie pobawilem . Dzieki tej operacji plynu wlazlo wiecej o jakies 1,5l do chlodnicy .

Zobaczymy. poki co temp. stoi stabilnie na ok. 50st.
Na wszelki wypadek kupie temostat i zaczne sie przymierzac do jego instalacji Smile

-------------------------------------------------------------------------

A wie ktos jak skasowac CHECK ENGINE ?
odlaczlem kleme z "+" od aku i nie pomoglo.

Nie wiem czy swieci CHECK bo mialem jaja z temp. i chlodnica, czy swieci bo np. ktora lampda jest walnieta.
Auto pali jak smok, a juz napewno wiecej niz pokazuje komputer nad glowa.

Jest w trybie awaryjnym - wiec to ponoc normalne, ale nie chce pojsc z torbami i musze dzialac Wink

A moze jest jakis patent na kod błędu ?
Mialem kiedys auto , ktróe bez kompa , pokazywalo co je boli, tzn.
wciskajac odpowiednia kombinacje przycisków czy kierunkowskazów - auto mrugalo swiatlami odpowiednim kodem , jak alfabetem morsa
potem z tabeli znalezionej w necie , odczytywalo sie kod bledu i wiadomo bylo gdzie grzebac


Moze ktos z was zna takie triki w Chevy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lut 19, 2013 18:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Takie triki e pts to maja szczesciarze do '93 r,po liftingu juz tylko komp.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lut 19, 2013 21:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mozesz zinterpretowac zdanie" kolor oleju jest prawidlowo czarny"?

zeby skasowac w tym aucie ceck trza podpiac pod skaner.

obstawiam uszkodzony korek chlodnicy.

bez paniki-wymiana termostatu w tym silniku nie jest mila ale da sie ja zrobic przy -15 st na dworze(wiem z doswiadczenia:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pse2
*
*


Dołączył: Feb 18, 2013
Posty: 12

PostWysłany: Sro Lut 20, 2013 22:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
mozesz zinterpretowac zdanie" kolor oleju jest prawidlowo czarny"?

zeby skasowac w tym aucie ceck trza podpiac pod skaner.

obstawiam uszkodzony korek chlodnicy.

bez paniki-wymiana termostatu w tym silniku nie jest mila ale da sie ja zrobic przy -15 st na dworze(wiem z doswiadczenia:)


- kolor oleju silnikowego , po wyciagnieciu bagnetu - to po prostu czarny olej , w samym silniku tez kolor bardzo ciemny - zblizony do czarnego , zero "sraczkowatego" brazu swiadczacego o rozrzedzeniu go przez wode

- korek chlodnicy byc moze wymienie , ale pewnie zaczne najpierw od temrostatu

---------------------------------------------------------------
jednakze mam pytanie do szanownych kolegów :

właśnie slyszalem od tirowca z wieloletnim stazem, ze kiedys mieli w firmie przypadek mazi olejowej w ukl. chlodzenia.

Po wielodniowych poszukiwaniach przyczyny okazalo sie , ze nawalily jakies uszczelki zwiazane z CHŁODNICA OLEJU .
W samym silniku bylo ok, ale w ukł. chlodzenia - woda zmieszana z olejem , który wchodzil z kolei w "reakcje" z guma - spowodowały spuchniecie gumki na termostacie i oczywista wymiane wszystkich gumowych przewodów z silnika.

Dlatego pierwsze co spiesze z pytaniem : Czy jest cos takiego w Chevy'm Trans Sport vel. Venture 3,4l V6 - co zwie sie chłodnicą oleju ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Lut 20, 2013 22:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest.

olej powinien miec kolor miodu. czarna to jest smola.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pse2
*
*


Dołączył: Feb 18, 2013
Posty: 12

PostWysłany: Sro Lut 20, 2013 23:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
jest.

olej powinien miec kolor miodu. czarna to jest smola.


mi chodzi o stary , wymagajacy juz wlasciwie wymiany olej silnikowy.
jak jest nowy , to wiadomo ze jest miodowy Wink

dzieki za cynk o chlodnicy oleju, teraz musze w tym kierunku isc ,
cos poszperac na ten temat.

mozliwe ze to jest dobry trop i olej silnikowy jakims cudem , np. kapiąc , dostaje sie do ukł. wodnego chłodzenia , ale nie do silnika ...

jeszcze raz dzieki za info esdarek Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pse2
*
*


Dołączył: Feb 18, 2013
Posty: 12

PostWysłany: Czw Lut 21, 2013 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie ,
poszperałem troche i postanowilem zaczac od chłodniczki oleju.
Mam zamiar ja odnalezc , wyciagnac , sprawdzic jej szczelonosc - potem przeplukac weze i cala inst. wodna , wymienic termostat.
Poskladac to do kupy z powrotem i odpalic auto.

O szczegolach i wynikach poinformuje z pewnoscia, moze komus sie potem przyda.

Jednak prosilbym o wskazanie miejsca (najlepiej zdjeciem) jak wyglada ta chlodniczka i gdzie sie znajduje. Szukam w googlach ale z marnym rezultatem Sad

Znalazlem jedynie do innych wersji ---> CHŁODNICA http://allegro.pl/chlodnica-oleju-pontiac-trans-sport-3-8-i3032038680.html

i CHŁODNICZKA ---> http://allegro.pl/chlodnica-oleju-chlodniczka-pontiac-trans-sport-i2993508789.html[/b]


która mam sprawdzac ? Czy w moim Trans Sport vel. Venture 3,4 - tez tak wygladaja ?


EDIT : Znalazłem cos takiego przed chwilą : http://www.partsgeek.com/catalog/1997/pontiac/trans_sport/engine_mechanical/oil_cooler.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pse2
*
*


Dołączył: Feb 18, 2013
Posty: 12

PostWysłany: Sob Lut 23, 2013 15:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prosze Was koledzy o pomoc ,

nie moge namierzyc chlodnicy oleju , a w dodatku wlasnie mi strzelil pasek wielorowkowy Smile Jak sie sypie to po kolei Sad


Ale do merritum , ponizej wrzucam fotki robione pod autem, czy ktos z Was na ich podstawie , moze mi okreslic gdzie jest ta chłodnica /chłodniczka/ oleju ?

Jako narzedzie pomocnicze wrzucam tez filmik podgladowy


FOTKI :



FILM ---> http://www.youtube.com/watch?v=m3kaU3uR50w


Co do paska , to znalazlem na Allegro 2 rodzaje.

Do wersji z alternatorem 140 i jakiejs innej ...
Nie mam pojecia jaka wersje mam, dlatego ponizej zapodaje fotki z numerem katalogowym




Licze po cichu na Wasza pomoc Wink
pozdrówka i miłego weekendu zycze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zygi
*
*


Dołączył: Aug 26, 2012
Posty: 20
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob Lut 23, 2013 15:37    Temat postu: chevy transsport silnik się grzeje Odpowiedz z cytatem

Chłodnicę oleju masz kolego zintegrowaną razem z chłodnicą płynu
-masz ją w środku,ale nie jest to chłodnica oleju silnikowego której szukasz tylko oleju ze skrzyni biegów.
Innej chłodnicy ten silnik nie ma o ile się już na nim poznałem.

Pozdrawiam i powodzenia w naprawie.

__________________________________
Chevrolet Trans Sport 3.4 '01 Bp
504 007 572
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pse2
*
*


Dołączył: Feb 18, 2013
Posty: 12

PostWysłany: Wto Kwi 02, 2013 9:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie kolegów,

co prawda temat oleju w ukl. chodzenia nie ruszyl z miejca - od kilku tyg. jestem za miedzą - to przypomnialem sobie ze robilem screeny bledów
w moim chevy , gdy podpialem go pod kompa

oto one :



nie umialem skasowac kontrolki CHK ENGINE, ale moze dopiero uda mi sie to , gdy najpierw usune usterki wymienione w bledach... tylko wlasnie , co one oznaczaja , i czego szukac ?

czekam na pomoc za która od razu pieknie dziekuje z góry Wink

pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
elelolo
*
*


Dołączył: Oct 29, 2014
Posty: 25

PostWysłany: Sob Maj 16, 2015 14:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pcbird napisał:
dokładnie, ta głowica jest raczej delikatna, zrób weryfikacje wałka rozrządu bo przy przegrzaniu często lecą panewki i wałek lubi stanąć Smile , ponad to dobrze było by ustalić przyczynę bo ta awaria to skutek tego iż silnik był częściowo bez płynu


U mnie po 12 tys od wymiany uszczelek góry silnika pękł wałek rozrządu.
Właśnie wyjąłem pęknięty wałek i panewki uszkodzone a wałek przetarty w miejscu kontaktu z panewkami.
Co robić? Tylko nowy wałek plus panewki? Czy może używane części? A może kupić dół silnika?
W głowicy jeden zawór się zgiął. Wymienić tylko jeden i posprawdzać szczelność pozostałych?

Silnik wyjąłem i rozebrałem sam, ale głowice do zrobienia i pewnie też wymianę panewek wałka powierzyć chcę specjalistom.

Chciał bym zrobić to solidnie, dla siebie. Co radzicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mara1001
*
*


Dołączył: Feb 17, 2017
Posty: 2

PostWysłany: Pią Lut 17, 2017 7:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gdzie można w takich kosztach do 2000 tys naprawic głowice w silniku v6 3400 cm 3
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Lut 17, 2017 12:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na dzien dobry warto by napisac skad sie jest.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pawo_14
*
*


Dołączył: Aug 24, 2017
Posty: 1

PostWysłany: Sro Sie 23, 2017 23:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ten silnik posiada chłodnicę oleju silnikowego.
Przykręcona jest do dołu bloku silnika. Najłatwiej ją zlokalizować po filtrze oleju. Bo to właśnie bezpośrednio w chłodnicę oleju wkręcony jest filtr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Pią Sie 25, 2017 8:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pawo_14 napisał:
Ten silnik posiada chłodnicę oleju silnikowego.
Przykręcona jest do dołu bloku silnika. Najłatwiej ją zlokalizować po filtrze oleju. Bo to właśnie bezpośrednio w chłodnicę oleju wkręcony jest filtr.


czy nie pomyliles czasami watku
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group