www.asu.pl :: Zobacz temat - opony bieznikowane ?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

opony bieznikowane ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elementy i akcesoria
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Sro Sty 16, 2013 19:44    Temat postu: opony bieznikowane ? Odpowiedz z cytatem

Cześć.
Panowie co myslicie o zakupie opon bieznikowanych?
Chce kupic letnie kapcie do PTS-a...Na nowe szkoda mi teraz kasy.
Mysle o sprawdzonych uzywkach,ale takie naprawde ładne i w jakims
przyzwoitym roczniku prod. sa prawie w cenie bieznikowanych.
pamietam że kiedyś w poczatkach tego ^procederu:] zdarzały
sie przypadki odklejenia sie nadlewki w trakcie jazdy-nieprzyjemna sprawa,
szczególnie przy wiekszych predkościach:[
Orientuje sie ktos jak teraz wyglada proceder bieznikowania kapci/
Czy może sa jakies pewne i niepewne firmy zajmujace sie tym?
No i wogóle co radzicie-poza nowymi oponami rzecz jasna Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Sro Sty 16, 2013 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam znajomego gumiarza i u niego widziałem nalewki po chyba 170 zeta za sztukę, na wygląd super ,pytam się jak się maja do nowych powiedział ze nowe to nowe ale te niczym nie odbiegają od nowych gwarancja rok i powiedział ze nieżle się sprzedają i jak do tej pory nie miał reklamacji

a produkcja zdziera się stary bieżnik .potem na to zdarte kolo zakłada się coś na kształt pierścienia gumowego następnie wkłada się do metalowego walca i tam pod ciśnieniem następuje proces wulkanizacji dokładnie tak samo jak to się robi z nową opona ....
_________________
dodge caravn 3,0  lpg  96 rok pojechał do samochodowego nieba
chrysler voyager 2,4 gaz 2002
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sro Sty 16, 2013 21:24    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Kiedyś takie kupiłem,na szczęście tylko dwie.Wyglądały super ale były tak głośne że poemat a sama guma to chyba z majtek wyjęta i pomieszana z orbit.Firma chyba markgum czy coś takiego i o ile dobrze pamiętam z ksawerowa.
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
majki
*
*


Dołączył: Sep 20, 2007
Posty: 430

PostWysłany: Czw Sty 17, 2013 6:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mój kolega zajmujący się oponami od wielu lat powiedział że to złudna oszczędność kupować nalewki.
Nalewane się sprawdzają w off road podobno. Nie ma tam duzych prędkości natomiast jeśli chodzi o cenę to jest duza róźnica tak jak ich ciężar dobre pare kilo więcej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Czw Sty 17, 2013 14:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kupilem kiedys do busa - VW LT, wytrzymaly z dwa miesiace(20tys km).
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Sty 17, 2013 20:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nalewka nalewce nie równa... są dobre firmy np Profil czy angielskie Avon i jest niemal garażowy shit...

ciężka decyzja ja miałem kiedyś zimówki z profila i były to najlepsze zimówki jakie miałem ever

mam teraz w jajku siakeś noname letnie i już tak różowo nie jest, szczególnie jeżeli chodzi o hałas, jeżeli chodzi o właściwości trakcyjne, hamowanie to nie mam zastrzeżeń.
co odklejenia kordu to już jest urban legend (pracuję od lat w transporcie, większość opon w naszych naczepach to nalewki i ani jednej wpadki), to na szczęście nie ta technologia co w latach 80-tych,

reasumując nie odradzam, nie polecam

BTW gdzieś kiedyś wyczytałem w sieci, że pojazdy federalne (siakiś ukaz Clintona jeszcze) w stanach jeżdżą na retread, może to ktoś potwierdzić lub obalić Question
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
majki
*
*


Dołączył: Sep 20, 2007
Posty: 430

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 9:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nalewki mają jeszcze do siebie to że bieżnik może i nowy ale cała reszta opony już częściowo jest zurzyta Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 11:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No pewnie,kazdy tu taj to krezus i stac go na wywalenie ponad tysiaka za komplet do wana,szkoda tylko,ze krezusi jezdza kilkunastoletnimi dziadkami Rolling Eyes
Wszystkie moje 3 auta jezdza na bieznikowanych i to zimowkach,przy moich przebiegach nie oplaci sie miec 2 kompletow.
Rozumie,ze jakbym jezdzil czeste trasy po europie i autostradach to zainwestowal bym w nowe.
Polecam http://allegro.pl/195-60r14-opony-bieznikowane-zimowe-markgum-gratis-i2875352333.html ,mam od nich juz 3 kpl.opon.
Za 600zl mam komplet opon z zalozeniem i wywazeniem,przy nowkach nie mialbym nawet 2szt.
Pojezdze 4 lata do zuzycia i wezme nastepne.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 14:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.youtube.com/watch?v=a7laZVnlLvc
tu jest pokazane jak to sie robi
_________________
dodge caravn 3,0  lpg  96 rok pojechał do samochodowego nieba
chrysler voyager 2,4 gaz 2002
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Amon
*
*


Dołączył: Apr 23, 2011
Posty: 329

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 15:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak jak pisze majki nowy tylko bieżnik reszta opony to artefakt niewiadomego pochodzenia, ale jak ktos pokonuje dziennie 10 km do pracy i nigdzie dalej praktycznie to jak najbardziej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
majki
*
*


Dołączył: Sep 20, 2007
Posty: 430

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 15:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

he he Amon ty zakładasz i robisz 800m stojąc w miejscu paląc je więc dla ciebie tylko nalewki Very Happy Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 15:50    Temat postu: Opona Odpowiedz z cytatem

Wiadomo, że nikt nie będzie nalewał opony która już się sama z siebie sypie....
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 15:50    Temat postu: hehehe Odpowiedz z cytatem

majki napisał:
he he Amon ty zakładasz i robisz 800m stojąc w miejscu paląc je więc dla ciebie tylko nalewki Very Happy Twisted Evil


Very Happy
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 15:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i znów klótnia ,każdy robi jak uważa hehe jak bede chciał to założe sobie 4 różne opony i moja sprawa. Rozwala mnie na tym forum że każdy ma racje ,hmmm ale dlaczego moja racja ma być racją wszystkich
_________________
dodge caravn 3,0  lpg  96 rok pojechał do samochodowego nieba
chrysler voyager 2,4 gaz 2002
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 16:01    Temat postu: demokracja Odpowiedz z cytatem

Na tym polega demokracja... Każdy przedstawia swoją rację, a i tak każdy zrobi jak chce Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
majki
*
*


Dołączył: Sep 20, 2007
Posty: 430

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 16:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak do tej pory widzę same wypowiedzi i daleko oj daleko do jakiej kolwiek kłótni tutaj Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dokładnie żadna kłótnia (póki co Laughing ), dodam tylko, że żadna poważna bieżnikownia nie wypuści nalewek ze zniszczonego karkasu. Znowu empirycznie - parę naszych opon wróciło z zakładu jako nienadające się do nalania, więc ktoś to sprawdza...

powiem tyle, że na moich letnich zrobiłem ca. 13000 km przez 8 m-cy i żadnych bąbli nie mają ani też bieżnika nie zgubiłem Laughing

reasumując jak kogo stać brać nowe, jak nie rozważyć pewne nalewki a gorzej jak na używce nie będzie (wiadomo przecież, że nikt dobrych opon nie wyrzuca Confused )
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Pią Sty 18, 2013 22:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja tylko dodam, ze moje byly pod obciazeniem 1500kg zawsze, ale mialy oznaczenie C (wzmacniane) wiec nie mam dobrych wspomnien z "nalewkami".
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob Sty 19, 2013 0:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam , a ja przeważnie zimówki kupuje regenerowane, ale z firmu Glob-gum podobno jako jedyne maja atest na EU . Dodam ,że często śmigam w góry poszusować na nartach i nigdy mnie nie zawiodły jeśli chodzi o trakcję (dodam ,że w marei zakupiłem nówki Good year ultara grip +7 i jeśli chodzi o przyczepność to "regenerowane nie odstępują").
Lecz podczas większej prędkości pow.120 km/h odczuwam lekkie mrowienie na kierownicy ,ale ja rzadko jeżdzę tą prędkością w zimie.Także ja polecam ,ale jak wczaśniej było napisane, miałem złe doświadczenie z firmą Profil były letnie nie dało się jeżdzić .
_________________
Chrysler Cirrus 2.5 V6 / Fiat Marea 1.6 .Wcześniej 14 innych mniej lub bardziej udanych samochodów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Sty 19, 2013 9:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moje 3 grosze:
technologia opon bieznikowanych jest tak zaawansowana,ze nie powinny one roznic sie w zasadzie od opon nowych. pewnie kazdy widzial jakis film jak robi sie nowa opone. regeneracja jest jakby cofnieciem sie o jeden,ostatni etap. w zwiazku z tym nie narusza sie struktury opony. po zdarciu reszty bieznika i bokow nadlewa sie,nawija surowa gume ,a potem wulkanizuje tak jak w fabryce.
pozostaje dla mnie jedna niejasnosc. nie jestem pewien czy konstrukcja i twardosc osnowy,kordu,stopki itp. wszystkich opon w danym rozmiarze jest identyczna. domyslam sie,ze firmy regenerujace skupuja opony uzywane "jak leci" rozne marki i modele. zapewne jest jaks weryfikacja,kontrola jakosci ale zastanawia mnie czy 4 rozne w konstrukcji opony w jednym aucie to nie problem. sam wielokrotnie zastanawialem sie nad takim zakupem jednak swiadomosc tego co napisalem wyzej nie pozwala na realizacje.

z drugiej strony caly (profesjonalny) swiat jedzi na regenerowanych. widzialem kilka programow(amerykanskich!)o tym, jak tam do ciezarowek regularnie regeneruje sie opony i to do 3 razy ta sama sztuke!
z tego co wiem polskie firmy transportowe tez jezdza na takich.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob Sty 19, 2013 13:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przecież Darku o tym piszę bo pracuje w transporcie parę lat Wink w tej branży nalewka to standard. Kwestia o której piszesz (różne konstrukcje opon) jest ważna ale jako user tych opon jeszcze nie trafiłem na jakieś problemowe... Zresztą jak już pisałem wcześniej nie każda opona idzie do nalania. Więc poważne bieżnikownie nie powinny puścić shitu, za który biorą odpowiedzialność
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elementy i akcesoria Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group