www.asu.pl :: Zobacz temat - Stag300 2.7V6 - rozjechane mapy??
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stag300 2.7V6 - rozjechane mapy??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto Lis 13, 2012 14:33    Temat postu: Stag300 2.7V6 - rozjechane mapy?? Odpowiedz z cytatem

Witam,
Problem jest taki, że mój Trep trochę duzo pali tj. 20lpg/100 po mieście przy jezdzie emeryckiej:)
Po podłączeniu do kompa u znajomego gazownika wygląda to mniej więcej tak:

Na benzynie:
- czasy wtrysków ok 3ms dla wszystkich 6 garów

Na gazie:
- po przełączeniu na gaz lewa i prawa głowica się rozjeżdza tzn czasy wtrysków benzynowych różnią się o ok 1ms
- czasy wtrysków gazowych tez sa rozjechane lewa/prawa głowica o ok 1 do 1,5ms
- nie da się skalibrować.

Od czego zacząć?
Może gdzieś ssać lewe powietrze pod kolektorem (był ściągany kiedyś)?
Mogą być źle podłaczone wstryski (montował poprzedni właściciel więc nie wiem)?

EDIT: czasem przy depnięciu potrafi przerzucić na benzynę.

Każda odpowiedź sie przyda, dzięki...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pią Gru 07, 2012 14:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki, za podpowiedzi;-)

Problem rozwiązany. Winne były rozkalibrowane wtryski lpg.
Zestaw naprawczy Valtek 45 zł
Kalibracja tłoków (własnoręcznie - suwmiarka i prąd)
Interfejs lpg - 80 zł.
... i dalej radość z jazdy;)

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
suchorz
*
*


Dołączył: Sep 16, 2011
Posty: 47
Skąd: Pierwoszyno

PostWysłany: Pią Maj 17, 2013 21:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kelpin napisał:
Dzięki, za podpowiedzi;-)

Problem rozwiązany. Winne były rozkalibrowane wtryski lpg.
Zestaw naprawczy Valtek 45 zł
Kalibracja tłoków (własnoręcznie - suwmiarka i prąd)
Interfejs lpg - 80 zł.
... i dalej radość z jazdy;)

Pozdrawiam.


Następnym razem zmień wtryski, bo valtek to najgorszy chłam.
Po regenetacji i tak nie będa poprawnie pracowały, bo nie skalibrujesz ich jak trzeba.
_________________
Chrysler Voyager LX 3,8 AWD 97r
Daimler 3,6L 89r
507 958 920
T&S Serwis, modyfikacje OFF ROAD, montaż LPG

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pon Maj 20, 2013 9:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz racje. znowu nadają się do kalibracji.
Polecasz coś dobrego i niedrogiego? 2.7 to nie jest demon prędkości, więc i wymagania mniejsze:-)
_________________
Jest 00'Camaro / 95'Continental / był Trep'99 2.7 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
suchorz
*
*


Dołączył: Sep 16, 2011
Posty: 47
Skąd: Pierwoszyno

PostWysłany: Pon Maj 20, 2013 12:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kelpin napisał:
Masz racje. znowu nadają się do kalibracji.
Polecasz coś dobrego i niedrogiego? 2.7 to nie jest demon prędkości, więc i wymagania mniejsze:-)


Kup AC W01, są dobre i nie za drogie.
Zakładam je od dawna i śmigają, co ważne sa dość ciche i mają 2 lata gwarancji.
_________________
Chrysler Voyager LX 3,8 AWD 97r
Daimler 3,6L 89r
507 958 920
T&S Serwis, modyfikacje OFF ROAD, montaż LPG

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group