www.asu.pl :: Zobacz temat - Jaka instalacja do Suburban'89 5,7 V8
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaka instalacja do Suburban'89 5,7 V8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
my89chevy
*
*


Dołączył: Sep 18, 2012
Posty: 13

PostWysłany: Pon Paź 08, 2012 21:26    Temat postu: Jaka instalacja do Suburban'89 5,7 V8 Odpowiedz z cytatem

Witam, przymierzam się do instalacji gazowej do mojego Subiego. Jest tam już jakas stara nie działająca instalacja ale teraz chciałbym sekwencje. Na prośbę wyceny tylko jedna firma z Wrocławia mi odpowiedziała i zaproponowała ESGI (http://autogas.pl/) Chciałbym bak zamontować pod samochodem i nie jeździć na zbyt częste regulacje. Możecie polecić jakiś warsztat z Wrocławia? Albo instalacje za jaką warto się rozglądać. No i CENA oczywiście.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Pon Paź 08, 2012 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jaka cene sobie zaspiewali ?
eesgi mam i mialem w kazdym swoim aucie , montuje zawsze w strzelinie u rycha . wiele jeepow lata na jego instalce ,ceny ma b.dobre i fachura w tym co robi . tam masz pelny wtrysk?
podoba mi sie ten twoj submariner Wink moze zamienimy sie?
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
my89chevy
*
*


Dołączył: Sep 18, 2012
Posty: 13

PostWysłany: Wto Paź 09, 2012 10:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Krzyknęli 4450 z cylindrycznym zbiornikiem zamiast zapasówki. Wszystko ustalone mejlowe tylko. Troche mały taki baczek poza tym wolałbym pod auto zbiornik wsadzić. A zamienić saburbana nie zamienie. Nawet na nowego:P
_________________
Don't Worry Be Heavy
Chevrolet Suburban 1989 5,7 V8
https://www.facebook.com/michalpatorapl
michalpatora.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Wto Paź 09, 2012 12:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spoko , tez bym nie zamienil jakbym mial takiego Smile
zadzwon pod ten nr, 506299096 rysiek strzelin
nie zawsze jest zasieg ale warto sprubowac Wink
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
my89chevy
*
*


Dołączył: Sep 18, 2012
Posty: 13

PostWysłany: Wto Paź 09, 2012 19:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki. Zadzwonię dopytam niech tylko go chłopaki z ASU doprowadzą do porządku. A jak u Ciebie spalanie i moc na tym ESGI wygląda względem benzyny? Na brc np. miałem nieznaczny wzrost spalania gazu ale mocy brakowało, co prawda w innym aucie zupełnie.
_________________
Don't Worry Be Heavy
Chevrolet Suburban 1989 5,7 V8
https://www.facebook.com/michalpatorapl
michalpatora.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Wto Paź 09, 2012 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w zadnym nie odczuwalem zmiany .tu masz przyklad :
zasilanie przewodem fi6 i nie przelaczyl sie nigdy na gaz ,nawet na takich podjazdach gdzie reduktor , 1na automacie i but w podlodze
http://www.youtube.com/watch?v=Q95Ole1yXi8&list=UUC4rN0rayWQSPbpkcrV576A&index=30&feature=plcp
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
suchorz
*
*


Dołączył: Sep 16, 2011
Posty: 47
Skąd: Pierwoszyno

PostWysłany: Pon Kwi 29, 2013 6:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Każdy silnik od 3.0 (moc ok 180KM w górę) musi mieć przewód gazowy 8mm.

Myślę, że reduktor ACR01 czerwony, wtryski AC W01, sterownik STAG 300 ISA2, wielozawór super i auto będzie śmigało do odcięcia bez zająknięcia.

Instalacja na dobrych częściach, poprawnie założona ( nie w 1 dzień) powinna kosztować ok 4400zł.
Kolejna sprawa to ustawienie, nie tylko autokalibracja i pojechał.
Po założeniu gazu trzeba pojeździć autem na PB zebrać mapki, potem pojeździć na LPG i po zebraniu mapek wprowadzić poprawki ręcznie.
Jest to czasochłonne i najczęściej warsztaty tego nie robią, ale tak powinno być zrobione.
U mnie montaż trwa 4 dni i mam czas na ustawienie wszystkiego.
_________________
Chrysler Voyager LX 3,8 AWD 97r
Daimler 3,6L 89r
507 958 920
T&S Serwis, modyfikacje OFF ROAD, montaż LPG

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group